اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

وزارت ورزش، جوانان با استعداد لرستان را دریابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان لرستانی جوانان با استعدادی هستند و از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم که جوانان این استان را بیشتر حمایت کند.

وزارت ورزش، جوانان با استعداد لرستان را دریابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله خدایی سوری صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در لرستان برگزار شد، گفت: استان لرستان از نظر توسعه و پیشرفت از استان‌های عقب‌مانده کشور است که این امر نیاز به کارهای کارشناسانه دارد.

وی افزود:‌ استان لرستان دارای جوانانی است که اگر به آن‌ها بها داده شود در تمام زمینه‌ها به خصوص ورزش در جهان حرف برای گفتن دارند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات و آسیب‌های استان لرستان بحث بیکاری جوانان است که با توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌توانیم این جوانان را برای مقابله جنگ نرم آماده کنیم.

خدایی سوری خاطرنشان کرد:‌ اگر در ورزش هزینه‌ کنیم مطمئنا به نفع نظام است و مسئولان ورزشی باید در این زمینه تلاش خود را دو چندان کنند.

وی افزود: ما در مجلس در زمینه بحث ورزش تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و انتظار داریم از وزارت ورزش و جوانان استان‌هایی همچون استان لرستان که در بحث زیرساخت‌های ورزشی عقب افتاده است را بیشتر حمایت کنند.

خدایی سوری تصریح کرد: از مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان می‌خواهیم که تمام تلاش خود را برای ورزش این استان به کار گیرد ما هم نیز در کنار آن هستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات فرهاد نیکوخصال مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان تقدیر و رضا محمدی‌‌اصل به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.

رضا محمدی‌اصل مدیرکلی استان‌های لرستان، هرمزگان و گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول