اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خبر داد

2 هزار میلیارد تومان برای حفظ بناهای ورزشی در سطح کشور

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تصویب 2 هزار میلیارد تومان در مجلس شورای اسلامی برای حفظ بناهای ورزشی در سطح کشور خبر داد.

2 هزار میلیارد تومان برای حفظ بناهای ورزشی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد الهیار ملکشاهی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در خرم‌آباد گفت: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای ورزش به کار گرفته و تاکنون برای طرح ممانعت از، از بین رفتن بناهای ورزشی در سطح کشور دو هزار میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده که این اعتبار 10 برابر بودجه سالانه استانی همچون استان لرستان است.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های منابع انسانی در بحث ورزش بیشتر استفاده شود زیرا ورزش از همه امور پیشگیری می‌کند حتی در پیشگیری از جرم نیز تأثیر مهمی داشته است.

ملک‌شاهی افزود: آمار جرائم در بین ورزشکاران بسیار پایین‌تر از آماری است که در دیگر اقشار جامعه وجود دارد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی به شکل ویژه‌ای در زمینه ورزش وقت گذاشته و با جدیت تمام از هدر رفتن ابنیه ورزشی در سطح کشور جلوگیری می‌کند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: استان لرستان دارای استعدادهای فراوانی در بخش ورزش است که نمونه آن مسابقات کشتی فرهنگی بود و تنها کسی که مدال طلا آورد یک جوان کوهدشتی به نام طالب نعمت‌پور بود.

وی با بیان اینکه باید این استعدادها شکوفا شود، خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزارت ورزش و جوانان این است که استانی همچون استان لرستان که یک استان محروم است را بیشتر حمایت کنند.

ملک‌شاهی افزود: در زمان جنگ ما پیش‌قدم بودیم و الان هم انتظار داریم که مسئولان به جوانان ما بها دهند.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول