اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان:

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی بازی‌ها سخت‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان گفت: هر هفته که لیگ دسته اول ( جام آزادگان) به پایان کار خود نزدیک شده بازی‌ها نیز به مراتب بسیار سخت می‌شود.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی بازی‌ها سخت‌تر می‌شود

هادی زرین‌ساعد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره باخت الوند برابر استقلال اهواز اظهار داشت: با وجود اینکه تصور می‌کردیم بازی آسانی باشد، بازی بسیار سختی بود.

وی افزود: دو تیم به سه امتیاز بازی احتیاج داشتند و برای برد به میدان آمده بودند ولی بعضی از بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خودشان نبودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه نیمه اول با برد به رختکن رفتیم ابراز کرد: متأسفانه در نیمه دوم کارمان گره خورد و در این نیمه دو گل خوردیم.

وی با اشاره به عملکرد خود در این بازی بیان کرد: در این بازی شاید شش تک با تک را گرفتم اما از این ناراحت هستم که نتوانستیم امتیاز کامل این بازی را بگیریم.

زرین‌ساعد با بیان اینکه الوند در روز بازی استقلال اهواز روز بدش بود ابراز داشت: استقلال اهواز هم فراتر از آن چیزی بود که ما تصور می‌کردیم و بسیار با غیرت برابر ما بازی کردند و با وجود اینکه تیم جوانی بودند تا به حال چنین بازی خوبی را از آنها ندیده بودم.

وی درباره هفته‌های پایانی لیگ دسته اول اظهار کرد: هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم کارمان برای کسب امتیاز سخت تر می‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما کمی بی‌تجربگی می‌کنند و نمی‌دانند که جایگاه ما کجاست باید قبول کنیم که چنین شانسی بسیار کم پیش خواهد آمد.

وی با بیان اینکه تیم ما کمی افت کرده است بیان داشت: باید از سه بازی آینده 9 امتیاز بگیریم، اگر یکی از بازی‌ها را نبریم باید دور دومی را هم خط بکشیم.

زرین‌ساعد در پاسخ به عملکرد خود در سال 91 به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: سال بسیار خوب و بدون حاشیه‌ای را پشت سر گذاشتم و هنوز که سال تمام نشده است سه پیشنهاد خوب از تیم‌های دسته اولی دارم.

وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس در سال 91 اظهار کرد: خبرگزاری فارس یکی از فعالترین خبرگزاری‌های کشور است و باید از این مجموعه تشکر کنم.

تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم گروه الف لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس های رسیدن به پلی آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/89018/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول