اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری:

فرماندار شهرستان بن منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی فرماندار شهرستان بن منصوب شد.

فرماندار شهرستان بن منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاحیه فرمانداری شهرستان بن اظهار داشت: این شهرستان با تقدیم بیش از 400 شهید و 2 هزار ایثارگر به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کرده همیشه در راه اهداف انقلاب ثابت قدم بوده و هست.

وی تبدیل شدن بخش بن به شهرستان را شروع تحولی جدید و آغاز حرکت عظیم روبه پیشرفت دانست و گفت: شهرستان بن پیشینه‌ای دیرینه از ایثار، علم، ادب و هنر داشته و امروز یک دوره‌ای تازه در یک مسیری جدید آغاز شده و دوره‌ای تازه از پیشرفت و حرکت برای تحقق عدالت کلید خورده است.

عنابستانی افزود: بر اساس مصوبه دولت بلافاصله باید برای استقرار دستگاه‌ها و واحدهای شهرستانی اقدام شود و تمام دستگاه‌هایی که واحد شهرستانی در این شهرستان ندارند هر چه سریعتر دست به کار شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایجاد مجتمع ادارات را از جمله اولویت‌های فرماندار این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: ایجاد مجتمع ادارات باید در دستور کار فرماندار این شهرستان باشد تا علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های بیت‌المال امکان استقرار ادارات سریعتر فراهم شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های دولتی از جمله سالن‌های ورزشی، مرکز درمانی شهرستان بن، پروژه انتقال آب زاینده‌رود به بن و سپس به سایر نقاط، اجرای فاضلاب شهرستان بن و جاده بن که از جمله طرح‌های مهر ماندگار است با استقرار فرماندار تصریح یابد.

عنابستانی با اشاره به برخی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان بن اذعان داشت: پروژه‌ی شیخ‌شبان ـ پهنا ـ جمالو، تعیین روستای حیدریه به عنوان مرکز دهستان، حل مشکلات آب روستای بارده، طرح‌های کشاورزی یان‌چشمه و تومانک از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان است.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات ایت‌الله مظفری بخشدار بن تقدیر و حبیب محمدی به عنوان فرماندار شهرستان بن منصوب شد.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول