اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

فرماندار شهرضا تا پایان دولت دهم تغییر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: فرماندار شهرضا تا پایان دولت دهم به عنوان نماینده دولت به فعالیت خود در این شهرستان ادامه می‌دهد.

فرماندار شهرضا تا پایان دولت دهم تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان نخستین استان کشور که اقدام به تشکیل هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا کرده، مطرح است.

وی ادامه داد: بر این اساس تاکنون نشست‌های متعددی با مجموعه فرمانداران، بخشداران و سایر عوامل اجرای شهرستان‌های مختلف برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه انجام گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های چشمگیر فرماندار شهرضا بیان کرد: پس از انتصاب محمدی به عنوان فرماندار شهرضا همواره شاهد تلاش‌ها و پیگیری‌های ایشان در زمینه های مختلف بوده‌ایم و این حاکی از عملکرد سازنده وی دارد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شخصیت والای نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای حیدرپور از بزرگ‌ترین شخصیت‌های عرصه جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود و در نشست‌های متعددی که داشته‌ایم شاهد تعامل و هم‌افزایی مناسبی از سوی وی بوده‌ایم.

وی در ادامه نگاه عدالت‌محورانه به اقشار مختلف جامعه را از مهم‌ترین دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم برشمرد و تصریح کرد: از آنجایی که در جریان دوران دولت‌های سازندگی و اصلاحات شعارهای انقلاب اسلامی به میزان قابل توجهی به حاشیه رفت با روی کار آمدن دولت نهم شاهد زنده شدن آن شعارها و تلاش همگانی برای تحقق آنها بودیم و البته در حال حاضر نیز شاهد تحقق نسبی به این امور هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان یاد آور کرد: به طور مثال در حالی که تعداد خودروهای سواری در طول هشت سال گذشته چهار برابر افزایش یافته، اما میزان بنزین مصرفی روزانه در کل کشور به میزان قابل توجهی کاهش داشته است و البته شاهد تحقق آرزوی خودکفایی در تولید بنزین در این دوران نیز هستیم.

انتهای پیام/63011/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول