اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بررسی نحوه پیشرفت این طرح‌ها صورت گرفت

بازدید فرماندار بویراحمد از طرح‌های آبخیزداری دشت سقاوه

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از طرح‌های آبخیزداری دشت سقاوه برای بررسی نحوه پیشرفت این طرح‌ها بازدید کرد.

بازدید فرماندار بویراحمد از طرح‌های آبخیزداری دشت سقاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرماندار بویراحمد مطابق با برنامه هفتگی دیدار از مناطق این شهرستان با حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی از منطقه سقاوه از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد بازدید و از نزدیک پیگیر مشکلات این منطقه شد.

محمد الفونه، هدف از بازدید منطقه سقاوه را بررسی طرح‌های مدیریت آبخیزداری موجود در این منطقه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این منطقه دارای ظرفیت فراوان در زمینه‌های مختلف بوده؛ تاکنون اقدامات خوبی در سرشاخه‌های منابع آب و مسیرهای آب صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: طرح‌های آبخیزداری در این منطقه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌هایی از قبیل بذرکاری، نهال‌کاری و کوپه‌کاری صورت گرفته نشان از ظرفیت فراوان بوده که بسیار رضایت‌بخش بوده و امکان توسعه و پیشرفت در این منطقه در این عرصه بسیار زیاد است.

فرماندار بویراحمد، هدف از اجرای طرح‌های آبخیزداری در منطقه سقاوه را  مهار آب و جلوگیری از فرسایش خاک عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه بخشی از اعتبارات پروژه تخصیص داده شده، انتظار می‌رود با توجه به اهمیت و میزان اشتغال‌زایی و درآمد ناشی از این پروژه آبخیزداری اعتبارات مورد نیاز نیز تخصیص داده شود.

الفونه دیگر مزایای این طرح را پایدار شدن وضعیت آب در منطقه دانست و بیان داشت: این پروژه از طرح‌های مهم بوده که نیازمند توجه و همت هرچه بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول