اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تخلف

هشت تالار عروسی در انزلی پلمب شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی انزلی از پلمب هشت تالار عروسی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی خبر داد.

هشت تالار عروسی در انزلی پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی برخورد پلیس با تالار عروسی متخلف، اظهار کرد: ماموران دایره نظارت بر اماکن عمومی انزلی به منظور نظارت بر عملکرد و اجرای قانون از واحدهای اصناف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: گروه‌های نظارتی پلیس در این بازدید با رعایت نکردن شئونات اسلامی هشت تالار عروسی مواجه شدند.

این مسئول بی‌توجهی به تذکرات پلیس را یکی از دلایل انجام تخلف تالار عروسی مذکور عنوان کرد و ادامه داد: متولیان این واحدها به دلیل بی‌توجهی به تذکرات پلیس و تعهدات قبلی خود، به اداره نظارت بر اماکن عمومی احضار شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی پرونده این تالارها تخلفشان برای پلیس ثابت شده است، تصریح کرد: با پلمب این واحدهای صنفی، صاحبان اصناف مذکور نیز با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

شعبانی از مردم انزلی خواست تا در صورت آگاهی از رعایت نکردن شئونات اسلامی اصناف مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

وی همچنین دستگیری سارق حین سرقت سیم‌های برق معابر عمومی انزلی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

فرمانده انتظامی انزلی ادامه داد: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر سرقت کابل برق و سیم‌های مخابراتی در معابر، کارآگاهان آگاهی این فرماندهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با به دست آوردن این اطلاعات که سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب اقدام به بریدن سیم برق می‌کنند تحقیقات خود را به شب معطوف کردند.

شعبانی نتیجه تحقیقات پلیس انزلی را دستگیری سارقی به نام حسین 35 ساله ذکر کرد که هنگام سرقت سیم برق روی تیر چراغ برق در دام پلیس گرفتار آمد.

وی با اشاره به اینکه از این سارق 75 متر سیم برق سرقتی و ابزار آلات قطع سیم برق کشف شد، خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات پلیسی به سه فقره سرقت سیم برق معابر عمومی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول