اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

برای رسیدن به پلی‌آف تمام تلاش خود را می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: سه هفته دیگر تا پایان لیگ دسته اول (جام آزادگان) باقی مانده و در این سه هفته برای رسیدن به پلی‌آف همه تلاش خود را می‌کنیم.

برای رسیدن به پلی‌آف تمام تلاش خود را می‌کنیم

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره باخت برابر استقلال اهواز اظهار داشت: بازی تیم‌های بالا و پایین جدول از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: در اینگونه بازی‌ها یک تیم برای صعود کردن و دیگری برای سقوط نکردن می‌جنگد، با اندیشه اینکه بازی بسیار سختی در پیش داریم به اهواز سفر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه در نیمه اول بازی خوبی را ارائه دادیم ادامه داد: بازیکنان در نیمه اول بسیار کم اشتباه ظاهر شدند و موفق شدیم در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به رختکن برویم.

وی با اشاره به اینکه استقلال اهواز در نیمه دوم برای برد به میدان آمد، بیان کرد: در نیمه دوم استقلال دو گل به ما زد، استقلالی‌ها با تمام ابزاری که داشتند و با تمام امکانات برای بردن ما به میدان آمدند.

طلایی‌منش با بیان اینکه نتیجه مساوی عادلانه بود، ابراز داشت: استقلال اهواز بازی انتحاری را برابر ما به نمایش گذاشت.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره داوری این دیدار گفت: راجع به داوری دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم چون می‌دانم صحبت راجع به این موضوع به خودمان ضربه می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: در یک صحنه بر روی محسن خدابنده‌لو خطا کردند که داور خطای تمارض گرفت، اما بازیکنی که کتفش شکسته، شخص است که مورد حمله قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این بازیکن را تا پایان فصل در اختیار نخواهیم داشت، اظهار کرد: محسن خدابنده‌لو بازیکن بسیار تأثیرگذاری برای ما بود و قطعاً نبود این بازیکن را در بازی‌های آینده حس خواهیم کرد.

طلایی‌منش درباره اینکه گفته می‌شود آنالیز بازی الوند از همدان به استقلال اهواز داده شده بود، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع ابراز داشت: هر چند مربی دروازه‌بانان استقلال اهواز به ما گفت که از همدان 50 بار با ما تماس گرفته بودند.

وی با بیان اینکه گسترش فولاد تبریز را باید لیگ برتری بدانیم گفت: وضعیت جدول بسیار سخت است و تیم‌ها با کوچکترین لغزش جایگاه خود را در جدول از دست خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان تأکید کرد: هر بازی برای ما حکم جنگ را دارد دیگر فرقی نمی‌کند که در همدان بازی داشته باشیم یا بیرون از همدان باید از هر سه بازی سه امتیاز کسب کنیم.

وی درباره شرایط تمرینات الوند تا پایان سال ابراز کرد: تا 28 اسفند تمرینات خود به صورت صبح و بعد از ظهر انجام می‌دهیم و بعد از 28 این ماه تمرینات را تعطیل کرده و دوباره از سوم فروردین 92 تمرینات را آغاز خواهیم کرد.

طلایی‌منش با بیان اینکه سال 91 مجموعه الوند موفق عمل کرده است، اذعان داشت: در این سال شناسنامه فوتبال همدان شناخته شد و همه جای ایران صحبت از الوند بود ما ثابت کردیم که صعود ما از لیگ دسته دوم اتفاقی نبوده و فوتبال همدان لیاقت داشته است.

وی درباره عملکرد خبرگزاری فارس بیان کرد: خبرگزاری فارس همیشه از ما حمایت کرده است که جا دارد از شما و سرپرست خبرگزاری فارس همدان برای حمایت‌های بی‌دریغ خود از باشگاه الوند همدان تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان تاکید کرد: خبرگزاری فارس یکی از پاکترین و شفاف‌ترین خبرگزاری‌های کشور است که اخبار را به دور از تسویه حساب‌های شخصی انعکاس می‌دهد و امیدوارم این مجموعه هم در کنار تمام مردم ایران سال خوبی را داشته باشد.

تیم فوتبال الوند همدان در ادامه لیگ دسته اول فوتبال (جام آزادگان) در هفته بیست و سوم موفق شد با نتیجه دو بر دو استقلال را در اهواز متوقف کند.

الوند در سال 91 عملکرد مناسبی را داشت و هم اکنون با 39 امتیاز در رتبه سوم لیگ دسته اول قرار دارد و همچنان این تیم همدانی یکی از شانس‌های رسیدن به پلی‌آف است.

این تیم در هفته بیست و چهارم در تاریخ 10 فروردین 92 در همدان میزبان تیم پارسه ایرانیان است.

انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول