اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناوه

نخستین سینما 6 بعدی استان بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: نخستین سینما شش بعدی استان بوشهر در شهرستان گناوه با هزینه‌ای بالغ بر 230 میلیون تومان توسط بخش خصوصی راه اندازی شد.

نخستین سینما 6 بعدی استان بوشهر افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی‌منش پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این سینما افزود: سینما شش بعدی در راستای ترویج فرهنگ رفتن به سینما و تفریح و سرگرمی و قراردادن تکنولوژی در خدمت فرهنگ افتتاح شد.

وی با اشاره به علاقه و پیگیری مسائل حوزه فرهنگی در خصوص نبود سینما در شهرستان گناوه گفت: انجام برخی پروژه‌ها باید توسط بخش خصوصی انجام گیرد و این مسئله در جلسات مختلف بارها مطرح شده است و اگر کسی در بخش خصوصی مسئولیت آن را به عهده گیرد از لحاظ تسهیلات نیز حمایت می‌شود.

مسئول سینما شش بعدی گناوه نیز گفت: سینما شش بعدی گناوه نخستین سینمای 24 صندلی در کشور است که این صندلی‌ها در هشت جهت مختلف حرکت می‌کنند.

رضا ابراهیمی اضافه کرد: نیروی مکانیزه زیر تمام صندلی‌ها نصب و افکت‌های محیطی مانند برف، ویبره، رعد و برق نیز در آن به کار گرفته شده است و همه این‌ها باعث بالا رفتن هیجان دیدن فیلم می‌شود.

وی ادامه داد: کمترین هزینه ممکن برای بلیت این سینما در نظر گرفته شده است یعنی 4000 تومان و در تمام ایام پذیرای استقبال کنندگان است.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول