اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا گلستان:

سایت‎های همسریابی کلاهبردار هستند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان به کاربران اینترنت توصیه کرد به سایت‎های همسریابی اعتماد نکنند.

سایت‎های همسریابی کلاهبردار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، حبیب‎الله رجبلی با اشاره به فعالیت سایت‎های همسریابی به کاربران اینترنت اظهار کرد: تا زمانی که این سایت‎ها از سوی مسئولان مربوطه ساماندهی، ثبت و مجوزهای لازم را کسب نکرده‎اند از مراجعه به این سایت‎ها پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه فریب افراد با عنوان‎های مختلف از جمله ازدواج در صفحه سایبری آسان است، تصریح کرد: علت اصلی آن نیز پنهان ماندن هویت‎های واقعی است چراکه افراد می‎توانند با مدارک جعلی و هویت دروغین در این سایت‎ها عضو شوند.

رجبلی با اشاره به اینکه بسیاری از این سایت‎ها کلاهبردار هستند، گفت: ثبت‎نام در سایت‎های همسریابی رایگان است اما پس از ثبت‌نام به دلایل انواع عضویت مبالغی دریافت می‎کنند تا بتوانند اطلاعات افراد دلخواه را مشاهده کنند و ممکن است بیشتر این اطلاعات به صورت ساختگی و صرفاً برای کلاهبرداری باشد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان به کاربران اینترنت توصیه کرد: تا زمانی که ساماندهی، ثبت و مجوزهای لازم مسئولان مربوطه اعلام نشده است از مراجعه به این‎ گونه سایت‎ها جداً پرهیز کنند.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول