اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین پیش‌بینی کرد

قزوین میزبان 7 میلیون نفر در نوروز 92

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: سال گذشته قزوین میزبان شش میلیون نفر از هموطنان عزیز در ایام تعطیلات نوروز بود که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در ایام نوروز سال 92 به 7 میلیون نفر برسد.

قزوین میزبان 7 میلیون نفر در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی در مراسم آغاز اجرای طرح ترافیکی نوروز سال 92 در قزوین اظهار داشت: استان قزوین اگرچه استان کوچکی است اما با توجه به اینکه در مسیر استان‌های دیگر کشور قرار دارد، سالانه میزبان حجم زیادی از مسافران از سراسر کشور است.

وی افزود: سال گذشته قزوین میزبان شش میلیون نفر از هموطنان عزیز در ایام تعطیلات نوروز بود که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در ایام نوروز سال 92 به هفت میلیون نفر برسد.

این مسئول اضافه کرد: این آمار نشان‌دهنده حجم زیاد کار پلیس راه قزوین، جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط است؛ بنابراین تلاش شبانه‌روزی این دستگاه‌ها برای رفاه حال مسافران نوروزی امری ضروری به شمار می‌رود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: به این منظور طرح ترافیکی نوروز سال 92 از 23 اسفندماه سال جاری برای جلوگیری از تصادفات احتمالی در این ایام و با هدف کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان قزوین اجرا می‌شود که تا 16 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

حبیبی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز به دلیل شلوغی جاده‌ها برخی از رانندگان به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه نمی‌کنند که این امر حوادث و تلفات جانی و مالی زیادی را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: از رانندگان در محورهای مواصلاتی می‌خواهیم که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا مانع از وقوع تصادف برای خود و دیگران شوند.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای درست این طرح بتوانیم در ایام تعطیلات، نوروزی شادی را در کام هموطنان ببینیم.

انتهای پیام/77001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول