اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مشهد:

عمر تحریم‌ها رو به پایان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مشهد گفت: عمر تحریم‌ها رو به پایان است و با تامل و صبر مردم این تحریم‌ها به آخر کار خود رسیده است.

عمر تحریم‌ها رو به پایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه هر سال بر دامنه تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان افزوده شده، هیچ‌یک از این ددمنشی‌ها نتوانسته خللی در عزم مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد کند.

امام جمعه موقت مشهد تاکید کرد: استکبار جهانی به طرق و تبلیغات منفی گوناگون تلاش کرد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را تحت تاثیر قرار دهد.

فرزانه خاطرنشان کرد: ولی مردم با حضور بیش از پیش در این مراسم به دشمنان ثابت کردند تا زمانی که نظام جمهوری اسلامی از رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه برخوردار است، نمی‌توانند به اهداف خصمانه خود دست یابند.

وی با اشاره به این که آمریکا توانایی حمله به ایران اسلامی را ندارد بر قدرت دفاعی و نظامی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر قدرت نظامی و دفاعی خود یک جبهه مقاومت فوق‌العاده علیه استکبار جهانی به وجود آورده است.

امام جمعه موقت مشهد افزود: در کنار انقلاب اسلامی امروز لبنان ، عراق، غزه، چین و حتی روسیه قرار دارند و اگر آمریکا بخواهد دست به حماقتی بزند باید پاسخگوی اقدامات خود در برابر این کشورها نیز باشد.

فرزانه عنوان کرد: معاندان در استمرار اهداف خصمانه خود و با صرف هزینه‌های بسیار در صدد زیر سئوال بردن انتخابات در کشور ما هستند.

وی تاکید کرد: ولی آحاد مردم ولایت‌مدار و انقلابی با افزایش هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان همانند انتخابات گذشته با شرکت پرشور در این آیین آنها را در نیل به اهدافشان ناکام می گذارند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: مقام معظم رهبری در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته تاکیدات فراوانی بر حل مسایل و مشکلات اقتصادی داشته‌اند که با وجود تلاش‌های مسئولان آن‌طور که انتظار می‌رفته کار نشده است.

امام جمعه موقت مشهد در ادامه سخنان خود به مذاکرات 1+5 اشاره و در این ارتباط  گفت: در مذاکرات جدیدی که 1+5 با مقامات جمهوری اسلامی داشته است مسئولان اظهار می‌کنند دنیا با نگاه واقع بینانه‌تری با انقلاب اسلامی سخن می‌گوید که این

نشان‌دهنده رسیدن جهان استکبار به بن بست است.

فرزانه متذکر شد: قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران آمریکا و تمام استکبار جهانی را کلافه کرده، آمریکا و هم پیمانان استکباری خود در کدام یک از تجاوزات خود موفق عمل کرده‌اند مگر در عراق و افغانستان و فلسطین به پیروزی رسیده‌اند.

امام جمعه موقت مشهد حمله نظامی به جمهوری اسلامی را منتفی دانست.

انتهای پیام/70009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول