اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

دشمن فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: دشمن امروز در قالب جنگ نرم و تهاجم نرم فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته است.

دشمن فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان ضمن گرامیداشت هفته بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا باید منتشر شوند، گفت: فاصله نگرفتن از خط مشی شهدای انقلاب باعث تداوم راه انقلاب و شهدا است.

وی افزود: باید با مرور خاطرات و وصیتنامه شهدا، نسبت به انتشار این سرمایه‌های گران بها اقدام شود، تا نسل آینده با این ارزش‌ها آشنا شوند.

امام جمعه خرم‌آباد از اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به خاطر تهیه نرم‌‌افزار فرهنگ اعلام شهدای استان قدردانی کرد و گفت: این کار اقدام مؤثر و ارزشمند در راستای معرفی شهدا به نسل جوان است.

میرعمادی با بیان این‌که باید به خانواده‌های شهدا خدمت کرد، گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت به ایثار و فداکاری است و تجلیل و تکریم شهدا تجلیل از نیکی‌ها است.

وی افزود: روحیه شهدا اخلاص، صداقت و مقید بودن به مسایل شرعی است، پس ما وظیفه داریم این روحیه را حفظ کنیم.

میرعمادی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی نیز با تأسی از شهدا باید این روحیات را در جامعه گسترش دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: شهدا سرمایه‌‌های گرانقدر معنوی انقلاب اسلامی و اسوه و الگو برای جامعه بشریت هستند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: صادق بودن در عمل، رفتار و کردار نشانه‌های بارز شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: مردم باید این گونه رفتارها و اعمال را سرلوحه فعالیت‌های روزمره خود قرار دهند، تا همیشه در زندگی موفق و پیروز شوند.

میرعمادی گفت: رسانه‌‌ها به‌‌ویژه صدا و سیما باید در جهت معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به نسل جوان جامعه اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: دشمن امروز در قالب جنگ نرم و تهاجم نرم فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته است.

میرعمادی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد این ایستادگی و مردانگی و غیرت را از ما بگیرد، ما باید بصیرت داشته باشیم و در مسیر دشمن حرکت نکنیم.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول