اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی نهادینه کنیم.

فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده امروز در حاشیه دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و خانواده معظم آنان اظهار داشت: شهدا تربیت یافته‌گان دامان پدران و مادرانی هستند که حاضر شدند برای احیا دین اسلام، عزیزترین کسان خود را فدا کنند و ما مسئولان وظیفه داریم در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و شهداء کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است که ما باید ضمن حراست و پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی و یک اصل در همه ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: زمانی که در کنار خانواده معظم شهیدان قرار می‌گیریم و از نزدیک با صبر، استقامت و شکرگزاری‌شان آشنا می‌شویم روح تازه‌ای در کالبدمان دمیده می‌شود و مصمم‌تر از گذشته در جهت خدمت رسانی به خلق خدا گام برخواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک افزود: شهدا عامل اقتدار و دوام اسلام و انقلاب هستند و باید اذعان کنیم که سربلندی، امنیت و اثرگذاری نظام انقلاب در محافل بین‌المللی را مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان این که انقلاب بزرگترین توفیق برای ملت ایران است، بیان کرد: شهدا توفیقی مضاعف داشتند چون اسلام و انقلاب را چنان باور کردند که جان و هستی خود را تقدیم کرده و هر کدام از ملت ایران، فهم و نقشی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند.

مشتاق»‌زاده خاطرنشان کرد: در 34 سال بعد از انقلاب، محوریت هر نوع اقدام و الگوگیری در جامعه راه و روش شهدا بوده است و ایثار و فداکاری، دین‌شناسی، شناخت عمیق انقلاب، دین محوری، ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت را از شهدا آموخته‌ایم و امیدواریم که راه و آرمان شهدا و امام راحل ادامه یابد.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود گفت: از خانواده‌های شهدا غافل نبوده و نخواهیم بود و تلاش می‌شود خدمت برای حفظ جایگاه شهدا را در سرلوحه امور خود قرار دهیم.

گفتنی است در این روز مسئولان شهرستان بستک با خانواده‌های شهید مباشری و آبدست دیدار کردند.

انتهای پیام/88006/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول