اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد خبر داد

تاسیس سینمای 5 بعدی در گناباد

خبرگزاری فارس: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: با موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‎رضوی، سینمای پنج بعدی برابر ضوابط و مقررات موجود در گناباد تاسیس می‎شود.

تاسیس سینمای 5 بعدی در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کمیسیون بند دو آیین نامه‏های سالن‎های نمایش فیلم و طرز کار آنها و دستورالعمل‎های ابلاغی راه‎اندازی و فعالیت‎های سازمان سینمایی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‎رضوی با تاسیس سینمای پنج بعدی برابر ضوابط و مقررات موجود در گناباد موافقت کرده است.

وی افزود: کمیسیون بند دو با حضور اعضایی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان مسکن و شهرسازی، فرمانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، اماکن عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد تشکیل گردید.

وی افزود: بدر این سینما‎ها بینندگان همزمان با نمایش فیلم بصورت سه بعدی که با استفاده از عینک مخصوص تصاویر واقعی و زنده احساس می‎شود، واکنش افکت‎های حرکتی و محیطی واقعی را تجربه می‎کنند.

قنبری بیان داشت: در صنعت سینما به حرکت صندلی و افکت‌های حقیقی که متناسب با صحنه‌های فیلم عمل می‌کنند بعد چهارم اطلاق می‌گردد.

وی افزود: این افکت‎ها متناسب با صحنه‎های فیلم به‌صورت اتوماتیک انجام می‌گیرد و باعث هیجان مضاعف و واقعی در بیننده می‎گردد.

انتهای پیام/70005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول