اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سانداکار اصفهانی تیم ملی بانوان:

هدف از حضورم در مسابقات کشوری قهرمانی اصفهان بود

خبرگزاری فارس: سانداکار اصفهانی تیم ملی بانوان گفت: هدفم از شرکت در رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور این بود که اصفهان در جایگاه نخست قرار بگیرد، در غیر این‌صورت در این مسابقات شرکت نمی‌کردم.

هدف از حضورم در مسابقات کشوری قهرمانی اصفهان بود

شهربانو منصوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ووشوکاران بانوی اصفهانی در رقابت‌های قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، موفق شدند در جایگاه نخست این دوره از رقابت‌ها قرار بگیرند.

وی با اشاره به میزبانی اصفهان در برگزاری این رقابت‌ها افزود: تمام نفراتی که در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کرده بودند، از میزبانی اصفهان رضایت داشتند.

سانداکار اصفهانی تیم ملی بانوان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما قهرمان جهان هستید و قهرمانی‌تان در این مسابقات مسجل بود، بهتر نبود در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کردید و جای خود را به افراد دیگری می‌دادید، تأکید کرد: در صورتی‌که اصفهان در این رقابت‌ها میزبان نبود و برای اینکه جایگاه اصفهان را بالا ببرم در این رقابت‌ها شرکت کردم در غیر این‌صورت در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی‌کردم.

وی گفت: علاوه بر خواهرانم الهه و سهیلا، اصفهان همیشه از نفرات بسیار خوبی مانند طهماسبی، خواهران دهقانی، مرضیه سفری و بسیاری از بانوان دیگر برخوردار بوده که این قدرت ووشوکاران بانوی اصفهانی را می‌رساند.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول