اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار آبیک:

20 مدرسه در آبیک نیاز به بازسازی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: 20 مدرسه در این شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

20 مدرسه در آبیک نیاز به بازسازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آبیک که در سالن سمائیان این شهر برگزار شد، اظهار داشت: از 20 مدرسه تخریبی، 10 مدرسه در شهر آبیک، دو مدرسه در شهر خاکعلی و در هر یک از روستاهای حسین‌آباد رضی، عبدل‌آباد، خرم‌پشته، شهرستان، گلزور و یزبر یک مدرسه در روستای قشلاق دو مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

وی افزود: احداث یک باب مدرسه در شهرک خرم شهر آبیک، سالن امتحانات، یک باب استخر دانش‌آموزی، یک باب کانون فرهنگی و هنری، اختصاص زمین چمن مصنوعی در شهر خاکعلی و تکمیل پروژه سالن ورزشی ثامن‌الائمه شهرک قدس آبیک از نیازهای آموزش و پرورش این شهرستان است که امیدواریم با مشارکت خیرین و مردم بتوانیم در احداث این پروژه‌ها گام‌های مؤثری برداریم.

این مسئول با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی و کمک به آموزش و پرورش ادامه داد: در جمع خیرین سخن گفتن بسیار سخت است، چرا که ما حاضر نیستیم از پولمان بگذریم ولی خیرین مدرسه‌ساز حاضر هستند از پولشان و سرمایه‌شان برای دانش‌آموزان این مرز و بوم مایه گذارند.

فرماندار آبیک تصریح کرد: اگر در این شهرستان فضای آموزشی مطلوب وجود نداشته باشد، ممکن است به ترک تحصیل و ضرر دانش‌آموزان بیانجامد، چرا که با نگاه به آمار تخلفات می‌توان گفت که بیشترین تخلفات از سوی افراد کم‌سواد صورت می‌گیرد که این مسئله به ضرر جامعه و مسئولان خواهد بود.

داداشی با بیان اینکه مشارکت‌های خیرین مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی در شهرستان آبیک استثنایی است، اضافه کرد: در شش شهرستانی که خدمت کرده‌ام هیچ کجا مانند آبیک نبوده است، چرا که مسائل بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که بیانگر حس همدلی، همکاری و نوع‌دوستی مردم این شهر و جلوتر بودن مردم در امور خیر و مهم بوده است.

وی ادامه داد: مشارکت در امر خیر باقیات صالحات محسوب می‌شود که در آخرت در لیست خیرین ثبت می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز‌ کمک‌های مردم و به ویژه بازاریان خیر سبب شدند که رزمندگان اسلام در برابر 77 کشور ایستاده و مبارزه کنند.

فرماندار آبیک گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و هنوز هم هستند کسانی که برای حفظ نظام از جان خود مایه می‌گذارند، ما نیز باید با کمک‌های مادی و معنوی در پیشرفت کشور گام برداریم، بنابراین تا آن جا که می‌توانیم باید ‌برای استمرار و بقای نظام تلاش کنیم و از خود بگذریم.

داداشی خاطر نشان کرد: 32 مدرسه در آبیک به دست خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول