اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری زنجان:

کاشت نهال‌های همیشه سبز در دستور کار قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به خزان‌پذیر بودن اغلب درختان کاشته شده در سطح شهر گفت: شهرداری کاشت نهال‌های همیشه سبز را در دستور کار قرار داده است.

کاشت نهال‌های همیشه سبز در دستور کار قرار گرفته است

محمد ملک‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پایان عمومی کاشت نهال در زنجان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده 20 هزار نهال همیشه سبز در سطح شهر زنجان توزیع و کاشته شد.

وی با بیان اینکه در آخرین روز درختکاری به صورت عمومی در دو نقطه شهر زنجان درختکاری انجام شد، افزود: در کوی امیرکبیر زنجان حدود 350 نهال کاشته شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان پارک بانوان را دیگر محلی اعلام کرد که در آخرین روز درختکاری به صورت عمومی شاهد کاشت حدود 800 نهال بود.

*همکاری خوب مردم و مسئولان برای درختکاری

وی از حضور مسئولان استانی و مدیران شهری در مراسم درختکاری در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه مسئولان استقبال خوبی از کاشت نهال در مکان‌های حوزه مدیریتی خود به عمل آوردند.

ملک‌محمدی از ادامه کاشت نهال در پارک بانوان خبر داد و اضافه کرد: این پارک یک فضای خالی وسیع دارد که کاشت نهال در آنجا برنامه‌ریزی شده است.

*ادامه درختکاری تا 20 فروردین 92

وی با بیان اینکه کاشت نهال تا 20 فروردین در سطح شهر زنجان ادامه می‌یابد، شهرداری زنجان در نظر دارد 10 هزار نهال را در سطح شهر زنجان کاشته یا جایگزین کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان تصریح کرد: شهرداری زنجان به کمک کارکنان این سازمان کاشت انواع نهال را در سطح استان زنجان از 10 اسفند ماه آغاز کرده است.

*خزان‌‌پذیری درختان کاشته شده در زنجان

وی با بیان اینکه اکثر درختان کاشته شده در شهر زنجان خزان‌پذیر و به هنگام زمستان لخت می‌شوند، ادامه داد: مدیران شهری در صدد جایگزینی این درختان با انواع همیشه سبز آن هستند.

*چنار و انواع سرو غالب نهال‌های کاشته شده در زنجان

ملک‌محمدی با اشاره به سازگاری درخت چنار با آب و هوای شهر زنجان گفت: علاوه بر کاشت چنار، سرو نقره‌ای و سرو خمره‌ای غالب نهال‌های کاشته شده در سطح شهر زنجان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول