اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و توانمندسازی کمیته امداد قیروکارزین خبر داد

کمک 400 میلیون ریالی خیران به نیازمندان قیروکارزین

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و توانمندسازی کمیته امداد قیروکارزین از کمک 400 میلیون ریالی به صورت اقلام مورد نیاز توسط خیران تهرانی به نیازمندان این شهرستان در آستانه سال نو خبر داد.

کمک 400 میلیون ریالی خیران به نیازمندان قیروکارزین

کامران فاتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: این نهاد از یادگاران گرانقدر و ارزشمند امام‌خمینی است که توانسته است با ارائه برنامه‌ها و کمک‌های مستمر تا حدودی چهره فقر و محرومیت را از کشور بزداید.

وی از کمک 400 میلیون ریالی خیران تهرانی به کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین در آستانه سال نو خبر داد و افزود: این دو خیر تهرانی کمک‌های خود که شامل لوازم خانگی، پوشاک و اقلام خوراکی شامل مرغ، برنج و عدس بود را برای کمک به نیازمندان این نهاد در این شهرستان اهدا کردند.

معاون حمایت و توانمندسازی کمیته امداد قیروکارزین با اشاره به نحوه توزیع این اقلام بیان داشت: مقداری از این اقلام به ارزش 200 میلیون ریال با حضور این خیران در دو دهستان محروم زاخرویه و هنگام میان افراد نیازمند توزیع شد و نیم دیگری از این اقلام نیز توسط کمیته امداد بین افراد نیازمند قبل از شروع سال نو توزیع می‌شود.

فاتح، حفظ منزلت و کرامت انسان را یکی از مأموریت‌های این نهاد دانست و اضافه کرد: کمیته امداد در سال‌های عمر پر برکت خود توانسته است به خوبی این مهم را انجام دهد چراکه این نهاد فرهنگی نه تنها مددجویان خود را در عرصه‌های مختلف یاری می‌کند بلکه برای خودکفا شدن آن‌ها برنامه‌های خوبی دارد.

این مسئول در پایان با اشاره به این که نیازمندان همیشه مورد عنایت ویژه پروردگار هستند و دستگیری از آنها سبب خشنودی خدا است اذعان داشت: کمیته امداد در این روزهای پایانی سال آماده دریافت هرگونه کمک خیران به نیازمندان این شهرستان است و آمادگی این را دارد تا با حضور و نظارت آنان این کمک‌ها را به این‌گونه افراد ارائه دهد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول