اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

ایران طالب جنگ نیست اما کاملاً آماده دفاع است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ایران هرگز طالب جنگ نیست، اما ما امروز عمده نیازمندی‌های خود به ویژه تجهیزات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم و از هر نظر آماده دفاع از کیان نظام و اسلام هستیم.

ایران طالب جنگ نیست اما کاملاً آماده دفاع است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی بعدازظهر امروز در اجتماع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت معارفه نماینده جدید ولی فقیه در این استان برگزار شد، اظهار داشت: حامل سلام گرم و صمیمانه ولی امر مسلمین به مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد هستم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: رهبر فرزانه انقلاب به بنده فرمودند که سلام گرم من را به مردم گرانقدر کهگیلویه و بویراحمد برسانید و به آن‌ها بگویید که خاطرات سفر شورانگیز سال 73 به آن دیار همچنان در ذهن و فکر من زنده است.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی ادامه داد: استقبال بی‌نظیر مردم در آن سفر را همه به یاد دارند و بدون شک سابقه درخشان این مردم به ویژه عشایر لرنشین فراموش‌ناشدنی است.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، این انتصاب شایسته را به مردم تبریک گفت و ابراز داشت: امروز آن پدر فاضل را در چهره این فرزند عالم می‌بینیم و امید داریم که دفتر نماینده ولی فقیه در این استان همچون گذشته منشأ خدمت به مردم باشد.

*نماینده ولی فقیه را تنها نگذارید/ پیام رهبری به نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

محمدی‌گلپایگانی از مردم این استان خواست تا نماینده جدید رهبر معظم انقلاب را تنها نگذارند و همچنان دفتر نماینده ولی فقیه محل آمد و رفت مردم باشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به یک پیام مهم از سوی رهبر انقلاب به سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: معظم‌له از من خواستند تا این پیام را به نماینده جدید خود در کهگیلویه و بویراحمد برسانم که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که برای مردم این استان بیشتر وقت بگذراند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از نماینده خود در کهگیلویه و بویراحمد خواسته است تا با مدیریت مشغله‌های خود در سایر استان‌ها، بیشتر به مردم ارزشمند و شایسته این استان برسد و به امورات آن‌ها رسیدگی کند.

رئیس دفتر مقام عظمای ولایت در بخش دیگری از صحبت‌های خود در اجتماع مردمی مصلای یاسوج ادامه داد: در فتنه 88 ایراد و مشکل دشمن هرگز انتخابات نبود؛ بلکه آن‌ها از 20 سال پیش برنامه‌ریزی کردند تا به بهانه انتخابات و مسائل پیرامون آن نظام اسلامی را از بین ببرند؛ اما به برکت داشتن رهبری عالم و آگاه این نیت شوم دشمن هرگز محقق نشد.

وی، تحریم‌های اخیر آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین حربه و تلاش دشمن خواند و بیان داشت:‌ به فضل خداوند این تحریم‌ها نیز خواهد شکست، چراکه در این چند سال چنان قدرت و توان گرفته‌ایم که هیچ قدرتی نمی‌تواند جرأت دست درازی به این کشور را در سر بپروراند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هرگز طالب جنگ نیست، اما این به معنی عدم آمادگی برای جنگ نیست و ما امروز عمده نیازمندی‌های خود به ویژه تجهیزات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم و از هر نظر آماده دفاع از کیان نظام و اسلام هستیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت:‌ اگر روزی دوباره جنگی این مملکت را بگیرد و مقام معظم رهبری زبان تر کند؛ همه شما حضار خود را در مقابل گلوله‌های دشمن قرار می‌دهید و امان دشمن را می‌برید.

به گزارش فارس، در این دیدار مردمی، حکم سید شرف‌الدین ملک‌حسینی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان رئیس دفتر ایشان قرائت شد.

انتهای پیام/82005/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول