اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش دادگستری سیستان و بلوچستان:

برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم، جامعه را واکسینه می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی جامعه را در مقابل جرائم واکسینه می‌کند.

برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم، جامعه را واکسینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سید فاضل حسینی صبح امروز در نخستین کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های، زاهدان، خاش و بخش میرجاوه که در سالن شهید بهشتی دادگستری استان برگزار شد اظهار داشت: امروزه در تمامی جوامع و مکتب‌ها تئوری‌های جرم شناسی، کیفر شناسی و پیشگیری جایگاه اول را دارد بنابراین پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در کاهش جرائم و آسیب‌ها نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری یعنی تدابیر و اقداماتی که برای جلوگیری از بزه انجام می‌شود افزود: هزینه پیشگیری هر چقدر هم که سنگین باشد به مراتب کمتر از هزینه وقوع بزه است زیرا خسارت‌هایی که بعد از وقوع بزه وارد می‌شود در بسیاری موارد غیر قابل جبران است.

حسینی تصریح کرد: احساس نا امنی در جامعه نخستین و مهم‌ترین پیامد ارتکاب و فراوانی جرم در جامعه است که در این راستا متولیان حکومت باید در راستای ایجاد احساس امنیت در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

معاون آموزش و تحقیقات دادگستری کل سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که در راستای پیشگیری از وقوع جرم تلاش می‌کنند باید هماهنگ و همسو باشند و در یک راستا یعنی کاهش آمار جرائم در جامعه گام بردارند.

انتهای پیام/75005/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول