اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز مطرح کرد

ترغیب مردم به حضور در انتخابات، مصداق امر به معروف

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: در شرایط فعلی ترغیب مردم به حضور در انتخابات مصداق امر به معروف است.

ترغیب مردم به حضور در انتخابات، مصداق امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید‌رضا گرامی ظهر امروز در نخستین همایش اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و پایگاه‌های شیراز اظهار داشت: امروز و در شرایطی که به ایام انتخابات حساس ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، افرادی بسیاری بر حضور کمرنگ مردم در انتخابات همت گمارده‌اند که وظیفه ولایت‌مداران و ایرانیان غیور و دارای بصیرت مقابله با این خواست شوم است.

این مسئول ادامه داد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر در فارس اقدامات بسیاری صورت گرفته اما جای کار بیشتر همچنان باقی است.

گرامی تصریح کرد: برخی امر به‌ معروف و نهی از منکر را تنها در ظاهر افراد جست‌وجو و دنبال می‌کنند و اگر چه این نیز در جای خود مهم است اما باید به منکرهای بزرگ‌تر نیز پرداخت.

وی ترویج عقاید انحرافی در اذهان مردم را مصداق منکر بزرگ دانست و عنوان کرد: اینکه برخی گروه‌ها از خط اصیل ولایت فاصله گرفته و خود را به امام زمان (عج) منتسب می‌کنند و برای تبلیغات انتخاباتی اصطلاحات نوپدیدی بدعت می‌گذارند پایه‌گذاری انحراف است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز ابراز داشت: برخی به‌دنبال آن هستند که حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند و این به‌ معنای تامین خوراک برای دشمن است.

این مسئول، ارتقای امنیت را یکی از ثمرات همگانی شدن مقوله امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: دو سال است که شوراهای امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده، اما باید بدانیم که همواره در مقابل، جبهه باطل نیز وجود دارد و فعالیت می‌کند.

گرامی راه مقابله با اقدامات جبهه باطل را ایمانی قوی، هوشیاری و بصیرت و رفتاری صحیح و تاثیرگذار دانست.

به گزارش فارس، همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور و مشارکت اعضای شوراها و هسته‌های فعال اصناف و گروه‌های مختلف مردمی در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول