اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بیجار اعلام کرد

تشکیل 53 شورای امر به معروف در بیجار

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بیجار نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را ضروری دانست و از تشکیل 53 شورای امر به معروف در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 53 شورای امر به معروف در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید حسن محمودی شامگاه شنبه در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار که با حضور اعضای این ستاد در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با انجام اعمال پسندیده خود به خود اعمال منکرات در جامعه کم‌رنگ می‌شود.

وی اجرای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از عوامل وحدت بین مردم بیان کرد و افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب استحکام و وحدت و یکدلی مردم در جامعه اسلامی می‌شود.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بیجار گفت: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر جامعه انسانی می‌توانند به سعادت دنیوی و اخروی برسیم.

محمودی خاطرنشان کرد: 53 شورای سازماندهی شده در سطح شهرستان برای انجام این فریضه خطیر و مهم تشکیل شده که امید است با رعایت اصول و برنامه‌ها جامعه را از هر منکری پاک‌سازی کنیم.

وی بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر همچون سلاحی کارآمد توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند.

فرماندار بیجار نیز با اشاره به جایگاه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اضافه کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه و اساس اسلام و قرآن بنا شده و گناه و خطا جایز نیست لذا وظیفه ستاد احیاء تقویت فرایض دینی است.

حمدالله کریمی افزود: امید است با کمک اعضای ستاد چه در عمل و چه در حرف بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسن در این زمینه انجام دهیم.

وی تاکید کرد: در بحث فعالیت‌های رسانه‌ای برای بازتاب فعالیت‌های ستاد احیا از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیگر توجه بیشتری نموده و فعالیت‌ها بازتاب داده شود تا اهمیت این موضوع به همگان بیش از پیش نمایان شود.

کریمی با بیان اینکه امسال این فریضه مهم نسبت به سال‌های قبل به شیوه ای بهتر انجام شده خاطرنشان کرد: پیشبرد خوب عملکرد ستاد احیا می‌طلبد که این ساختار به بخش‌ها، دهستان‌ها ارجاع داده شود و جلسات ستاد در یکی از این مناطق انجام شود.

این مسئول اذعان داشت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت صحیح در جامعه اجرا شود مانع نفوذ تهاجم دشمنان و تقویت بینش دینی و سیاسی مردم خواهد شد. 

فرماندار بیجار در پایان اختصاص قرار دادن موضوع گفتمان‌های دینی را به این امر خطیر یکی از راه‌های گسترش این فریضه در جامعه اعلام کرد.

انتهای پیام/79015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول