اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

احیای امر به معروف و نهی از منکر بخشنامه‌ای نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: امر به معروف و نهی از منکر صرفا با بخشنامه، احیا نمی‌شود بلکه فرهنگ تذکر لسانی باید با اعتقاد قلبی، ایمان و احساس مسئولیت خود مردم همگانی شود.

احیای امر به معروف و نهی از منکر بخشنامه‌ای نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در جمع معاونان و مدیران این ستاد فعالیت‌های انجام شده برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را رضایت‌بخش دانست و تاکید کرد: در احیای این دو فریضه الهی اعتقاد قلبی و ایمان افراد خیلی مهم است.

وی اظهار کرد: کسی که با اعتقاد و باور نسبت به احیای این دو فریضه الهی که از آنها به عنوان فرائض فراموش شده یاد شده است اهتمام داشته باشد و از صمیم دل به وحدانیت خداوند سبحان، نبوت پیامبر اسلام و ولایت امیرالمومنین شهادت دهد تاثیرگذاری رفتار و عملکردش بیشتر خواهد بود.

امام جمعه قم با ذکر توصیه‌هایی به معاونان و مدیران این ستاد تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر باید به صورت شبکه به هم پیوسته از نهادها و مراکز رسمی و غیررسمی باشد تا قدرت نفوذ و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زیرساخت‌ها و بسترهای احیای این دو فریضه الهی در قم اظهار کرد: باید بر روی بعضی معروف‌ها و منکرها که نقش کلیدی در هدایت یا منحرف ‌کردن مردم به ویژه جوانان دارند به صورت منسجم و حساب شده کار شود.

سعیدی همدلی و انسجام معاونان و مدیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را قابل تقدیر دانست و بر لزوم هماهنگی شبکه موحدین امر به معروف با مدیریت استان تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول