اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف مردم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف مردم ترویج داده شود.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین اقشار مختلف مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ناصر رجبی ظهر امروز در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر هیچگاه نباید فراموش شود.

وی با اعلام اینکه این فریضه تعطیل‌ناپذیر است افزود: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای الهی بوده که هدف آن رشد و تعالی انسان‌ها است لذا این مهم هیچ‌گاه نباید به فراموشی سپرده شود.

این مسئول با بیان اینکه آیات متعددی از قرآن مجید بشر را به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر سوق داده است گفت: در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر احیا شود انتظار می‌رود آن جامعه به حیات طیبه دست یابد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید با روی خوش انجام شود و نه به صورت دفعی صورت پذیرد چراکه این مهم باید روی افراد تأثیرگذار باشد.

رجبی گفت: بیان درست و لحنی خوب در انجام این مهم بسیار تأثیرگذار است و افراد را به سمت انجام کارهای درست وامی‌دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت استان البرز از بدو شکل‌گیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: این ستاد به ریاست نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرج و با دبیری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) از بدو شکل‌گیری استان تشکیل شده است.

این مسئول زیرمجموعه این ستاد را در البرز شامل پنج معاونت ذکر کرد.

رجبی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کارخانجات تأکید کرد و افزود: یکی از اولویت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کارخانجات است.

وی ادامه داد: در این راستا کارخانجات بالای 50 نفر با تصدی‌گری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول