اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان اعلام کرد

تشکیل شوراهای امر به معروف در روستاها و دهستان‌های کردستان

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: سال آینده شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در روستاها و دهستان‌های کردستان تشکیل می‌شود.

تشکیل شوراهای امر به معروف در روستاها و دهستان‌های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی چهارشنبه‌شب در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان که با حضور اعضا در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در روستاها و دهستان‌های استان در اولویت برنامه‌های ستاد قرار گرفته و این مهم در راستای نهادینه کردن این فریضتین الهی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، باید توسط ستادهای احیای شهرستان‌های تابعه استان، ستادهای احیا در بخش‌ها راه‌اندازی شود تا به اهداف مدنظر در زمینه تشکیل شورا در روستاها و دهستان‌ها برسیم.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: دستورالعمل تشکیل این شوراها برابر ابلاغ مرکز تهیه شده و در اختیار مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه گفت: با توجه به اینکه رویکرد ستاد احیا فرهنگی است لذا تمامی اقدامات ما در ستاد در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده و صد درصد تلاش‌ها پیگیری واقعیات است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: اقدامات سوری و کاغذی در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان معنایی ندارد بلکه تمامی اقدامات ما در ستاد بر اساس برنامه و هدف‌دار است.

وی نخستین اقدام موثر ستاد احیای کردستان را ساماندهی ستادهای شهرستانی عنوان کرد و گفت: اعضا ستادها نیز مورد بازنگری قرار گرفتند و اکنون افرادی به عنوان عضو در این ستادها فعالیت دارند که از چهره‌های موجه هستند و از انگیزه لازم برای حرکت در این مسیر خدایی برخوردارند.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اجرای طرح سنجش شوراها، راه‌اندازی نشریه راه رستگاری، تامین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز، استمرار برگزاری جلسات استانی و شهرستانی و پیگیری مصوبات جلسات را از جمله اقدامات این ستاد در مدت کوتاه اخیر برشمرد.

وی در پایان از کسب رتبه برتر معاونت ادارات و کارخانجات ستاد احیا استان در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: کسب این رتبه نشان از اعتقاد راسخ مسئولان این معاونت دارد و بدون شک باید گفت: با بازنگری که در تشکیل شوراها صورت گرفته است، در آینده در تمامی بخش‌ها به مقام‌های برتر دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول