اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

برگزاری مانور امداد و نجات دریایی و هوایی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مانور امداد و نجات دریایی و هوایی در راستای آمادگی تیم‌های جستجو و نجات دریایی در نوروز 92 با حضور واحدهای دریایی و هوایی برگزار شد.

برگزاری مانور امداد و نجات دریایی و هوایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس ار بندرعباس، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز در حاشیه این مانور اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در راستای تحقق مسئولیت‌های ملی و الزامات کنوانسیون‌های بین‌المللی، به عنوان مرجع استانی ایمنی دریانوردی و همچنین به منظور دستیابی حداکثر آمادگی و هماهنگی استانی در هنگام بروز سوانح دریایی و ارائه خدمات شایسته به مسافرین نوروزی اقدام به برگزاری مانور جستجو و نجات دریایی کرد.

مهدی نوفرستی افزود: مانور جستجو و نجات دریایی در راستای اجرای طرح ساماندهی سفرهای دریایی ویژه نوروز 92 در حد فاصل بندر شهید حقانی و بندر شهید ذاکری (‌دو مایلی موج‌شکن بندر شهید حقانی‌) برگزار شد.

وی ارزیابی میزان آمادگی واحدهای دریایی و هوایی، توانایی و مهارت پرسنل در اجرای عملیات، بررسی و ارزیابی نحوه مدیریت تیم‌های جستجو و نجات دریایی، کشف نقاط ضعف و قوت، بررسی زمان پاسخگویی به شرایط اضطراری، هماهنگی بین شناورها و بالگرد در زمان انجام جستجو برای اجرای طرح مربوطه، بررسی وضعیت برقراری ارتباط و تعامل با ارگان‌های دریایی استان، بررسی وضعیت کارایی دستگاه‌ها و تجهیزات موجود در یگان‌های شناور و پروازی به منظور اجرای عملیات جستجو و نجات دریایی را از جمله اهداف این مانور برشمرد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان گفت: در مانور مذکور دو شناور ناجی و سه شناور مسافری و یک فروند بالگرد شرکت داشتند.

انتهای پیام/88007/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول