اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه سفر به هرمزگان صورت گرفت

تقدیر معاون اول رییس جمهور از استاندار هرمزگان

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان گفت: استاندار با کفایت هرمزگان این استان را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داده است.

تقدیر معاون اول رییس جمهور از استاندار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، محمدرضا رحیمی در جریان سفر خود به هرمزگان ضمن قدردانی از اقدامات استاندار هرمزگان اظهار داشت: اقدامات عمرانی استاندار هرمزگان این استان را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کرده است و امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در آینده افزود: با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج ‌فارس و تولید روزانه 35 میلیون لیتر بنزین، بزودی از لیست وارد کنندگان خارج و به صادرکننده بنزین تبدیل خواهیم شد.

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه امروز به‌خاطر هدفمندی یارانه‌ها و سهمیه‌بندی سوخت مصرف بنزین به 65 میلیون رسیده است، تصریح کرد: چنانچه هدفمندی سوخت اجرا نمی‌شد، مصرف داخلی به بیش از 100 میلیون لیتر در روز می‌رسید.

رحیمی افزود: در آینده نزدیک نیز برای افتتاح پروژه‌های دیگر به هرمزگان سفر خواهیم داشت.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول