اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

شرکت‌های توانمند حمل و نقل‌ حمایت می‌شوند/ متقاضی بومی نداریم

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: برای ساماندهی حمل و نقل، شرکت توانمند حمایت می‌شود.

شرکت‌های توانمند حمل و نقل‌ حمایت می‌شوند/ متقاضی بومی نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی ظهر امروز در جلسه ساماندهی حمل و نقل بین شهری که با محوریت ساماندهی مسافربری نور-آمل و نور –بابل برگزار شده بود با اشاره به عدم استقبال و توان افراد بومی در امر تامین مکان و تاسیس شرکت ابراز داشت: هر شرکت توانمندی که بتواند در ساماندهی حمل و نقل کمک کند حمایت می‌شود.

وی افزود: متولی اصلی یعنی شهرداری و شورای شهر ورود جدی در این موضوع ندارند و این امر موجب هرج و مرج در کار و مشکلاتی برای مسافران این مسیرها شده و وظیفه داریم برای رفع آن ساماندهی مناسب انجام دهیم.

معاون فرماندار نور با تاکید بر مخالفت با روال فعلی فعالیت به‌دلیل عدم صدور صورتحساب از مبدا و خطرات احتمالی و نیز عدم پاسخگویی مناسب از سوی شرکت‌ها گفت: در صورت ادامه فعالیت به روال سابق از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

نماینده پایانه غرب مازندران در این جلسه با اشاره به وجود قوانین بسیار معتبر و قوی که سنگ بنای فعالیت‌ها است، گفت: گاهی با مصلحت‌اندیشی رفتار شده تا امور به سهولت انجام شود.

علیرضا منصوری افزود: تاکنون نیز هدایت و حمایت‌های لازم شده تا شرکت‌های موجود در شهرستان توانمندتر شوند و از ظرفیت موجود استفاده کنند تا ساماندهی لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: چون از این فرصت استفاده نشد بناچار ما هم در کنار فرمانداری از افراد غیربومی هم که توان راه‌اندازی شرکت و ساماندهی حمل و نقل را داشته باشند حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/86023/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول