اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

برای مطرح شدن باید به ابزارهای روز دنیا مجهز شویم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت: با توجه به اینکه در عصر فناوری به سر می‌بریم، چنانچه قرار باشد در دنیای کنونی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید مجهز به ابزارهای روز دنیا شویم.

برای مطرح شدن باید به ابزارهای روز دنیا مجهز شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی دیجیتال این استان افزود: یکی از ابزارهای مؤثر دنیای امروز رسانه و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: یکی از گرایش‌های نسل امروز بازی با رایانه است که اگر نهادی موفق شود این دو مورد را به خوبی با یکدیگر تلفیق کند قطع یقین نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.

حق‌شناس اضافه کرد: خوشبختانه این مجتمع موفق شده با تلفیق این دو با یکدیگر نوجوانان و جوانان زیادی را برای انجام بازی‌های رایانه‌ای سالم جذب کند که کار ارزشمندی است.

این مسئول به تولید انیمیشن در این مجتمع اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات ارزشمندی که در این مجتمع توسط جوانان استان صورت گرفته و بسیار قابل تقدیر است، تولید انیمیشن فاخر قصه‌های مینودری است که ترویج فرهنگ، رسوم، گویش و لهجه قزوینی در آن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: با این کار ارزشمند گویش قزوینی که قطع یقین فرهنگ اصیل این استان را به همراه دارد، حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/77001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول