اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته منابع طبیعی

نمایشگاه گل و گیاه دانشجویی در خلخال برپا شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته منابع طبیعی نمایشگاه گل و گیاه در دانشگاه پیام نور خلخال برپا شد.

نمایشگاه گل و گیاه دانشجویی در خلخال برپا شد

معاون دانشگاه پیام نور شهرستان خلخال در حاشیه بازدید از نمایشگاه گل و گیاه خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای بیرون از دانشگاه به علت سوز و سرمای زمستانی اجازه برپایی نمایشگاه گل و گیاه را نمی‌داد، تصمیم بر این شد که این نمایشگاه با همکاری کانون هنرمندان دانشگاه پیام نور خلخال در محل سالن دانشگاه برپا شود.

یزدانبخش صادقی هدف از برپایی این نمایشگاه را شناساندن گل‌های بومی و غیر بومی و توانمندی دانشجویان در پرورش گل و گیاه عنوان کرد.

وی افزود: ابتکار و خلاقیت اصلی این نمایشگاه به این است که دانشجویان هر گلی را که در منزل داشتند در این نمایشگاه دو روزه گردآوری کرده و در معرض دید عموم گذاشته‌اند.

صادقی از استقبال خوب دانشجویان در بازدید از این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به علت همزمانی با هفته منابع طبیعی فرصت مناسبی بود تا گل‌ها و گیاهان طبیعی موجود در شهرستان معرفی شوند.

مسئول کانون هنرمندان دانشگاه پیام نور خلخال نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با تقدیر از همکاری مجموعه دانشجویان پیام نور خلخال در برپایی این نمایشگاه ابراز داشت: بیش از 100 نوع گل از انواع مختلف گل‌های زینتی و آپارتمانی در این نمایشگاه در معرض دید عموم است.

پری ملکی‌گلندوز افزود: در این نمایشگاه گل‌هایی همچون گل مینا، همیشه بهار، حسن یوسف، انواع پامچال‌ها، بامبو، گل اشک، گل قاشقی و گل‌هایی با خواص داروئی و پزشکی همچون گل ژره‌برا و آلوئه‌ورا با خواص درمان پزشکی در حوزه پوست را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: گل‌ها به علت ایجاد فضای روح‌بخش در محیط زندگی همیشه مد نظر انسان‌ها بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه اعضای شرکت‌کننده با گل‌های سینره، آلوئه‌ورا و حسن یوسف به عنوان نفرات برتر این نمایشگاه شناخته شدند.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول