اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن در تدارک فتنه‌‌ای جدید قبل از انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: برخلاف انتخابات گذشته دشمن این بار به دنبال فتنه‌انگیزی قبل از برگزاری انتخابات است تا جو کشور را قبل از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متشنج کند.

دشمن در تدارک فتنه‌‌ای جدید قبل از انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شاهد و ایثارگر استان اظهار کرد: بر اساس تکلیف الهی نظام موظف است برای رفع دغدغه و نگرانی خانواده‌های شهدا و ایثارگران و کاهش مشکلات آنها خدمات لازم را انجام دهد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه هدف این بنیاد، افزود: این بنیاد توانسته است در سازماندهی و برقراری ارتباط  تنگاتنگ بین مردم و خانواده‌ها عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند، این در حالی است که هنوز تا ادای واقعی حق خانواده شهدا فاصله بسیار زیادی داریم.

نکونام رسالت اصلی بنیاد شهید را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و گفت: کارکنان بنیاد شهید آگاه هستند که وظیفه مقدسی را بر عهده دارند و در چه مسند شرافتمندانه و با ارزشی فعالیت می‌کنند، چراکه آگاه هستند که خدمت به مادران شهید در نزد خدای متعال از چه منزلتی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری احیای ارزش‌های اسلامی را دغدغه‌ و مطالبه اصلی خانواده شهدا و ایثارگران اعلام کرد و افزود: قلب خانواده شهدا برای احیای دین ناب محمدی می‌تپد، چراکه آنها فرزندان خود را برای حفظ دین هدیه کردند.

وی ادامه داد: مطالبه اصلی خانواده شهدا گرفتن امکانات دنیوی نیست، بلکه این است که دین در دنیای پرزرق و برق امروز به شکل واقعی در جامعه حضور داشته باشد.

نکونام حاکمیت ارزش‌های نظام را یکی دیگر از مطالبات خانواده شهدا اعلام کرد و افزود: دور ریختن منیت‌ها و خودخواهی و خدایی کردن مسائل زندگی از دیگر خواسته‌های این جامعه ارزشمند است.

وی یادآور شد: کسب رضایت شهدا جز این نیست که مردم و مسئولین وحدت و همدلی خود را همچنان با ولی‌فقیه حفظ کرده و روز به روز بر بصیرت خود بیفزایند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن در تدارک یک فتنه جدید قبل از انتخابات است، گفت: دشمن این بار می‌خواهد به جای بعد از انتخابات، قبل از انتخابات فتنه‌انگیزی کند و جو قبل از انتخابات را متشنج کند.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند به طور حتم با هوشیاری و بیداری ملت ایران هرگز نخواهند توانست به نقشه‌های شیطانی خود جامعه عمل بپوشانند.

در پایان این مراسم از خادمین شاهد و ایثارگر برتر چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شد.

>انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول