اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی بیان کرد

اشک و تضرع دانشجویان برای ماندن بیشتر در مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: در روز پایانی بسیاری از دانشجویان با اشک و تضرع تقاضا داشتند که مدت زمان اردو راهیان نور بیشتر شود.

اشک و تضرع دانشجویان برای ماندن بیشتر در مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین قاسم‌زاده صبح امروز پس از بازگشت از اردوی معنوی راهیان نور در جمع دانشجویان اظهار داشت: در سال‌جاری دو دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان این واحد دانشگاهی در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

قاسم‌زاده با اشاره به اینکه تقریبا همه افراد حاضر در اردو برای نخستین بار از طریق دانشگاه اعزام می‌شدند، تصریح کرد: اردوی راهیان نور تاثیر معنوی عمیقی بر دانشجویان خواهر و برادر بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: در روز پایانی بسیاری از دانشجویان با اشک و تضرع تقاضا داشتند که مدت زمان اردو بیشتر شود و برخی حتی می‌گفتند ما حاضریم تا با نان و پنیر سر کنیم ولی چند روز دیگر نیز توفیق بیشتر زیارت مقتل شهدا را بیابیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اذعان داشت: اردوی معنوی راهیان نور امسال با برنامه‌های متنوعی همراه بود، زائران کربلای ایران در طول مدت زمان برگزاری این اردوی معنوی به صورت فشرده از برنامه‌های اردوگاه شهید صیاد شیرازی بهره‌مند شدند.

وی با تقدیر از مسئولان اردوگاه صیاد شیرازی به دلیل برنامه‌ریزی مناسب اذعان داشت: شب اول دانشجویان با ورود به مقر سد کرخه در آنجا اسکان داده شدند و جلسه توجیهی با مسئولان کاروان‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌ها برگزار شد.

قاسم‌زاده در تشریح برنامه‌های روز اول اردوی راهیان نور گفت: نخستین برنامه حرکت به سمت منطقه فتح‌المبین و بازدید از منطقه عملیاتی فتح‌المتین بود سپس دانشجویان از منطقه عملیاتی فکه بازدید کردند.

وی ادامه داد: زیارت از مقتل شهید آوینی و 120 شهید مظلوم فکه، کانال کمیل و قرارگاه عملیاتی میشداغ اسکان در سنگرهای زیرزمینی برنامه بعدی گروه بود.

مسئول کاروان راهیان نور واحد آیت‌الله آملی در باره اجرای رزم شبانه توسط یگان تکاور نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از برنامه‌های جذاب همین برنامه بود که در پایان با برنامه میثاق با امام و شهداء همراه شد.

قاسم‌زاده در تشریح برنامه‌های روزهای دیگر این اردوی معنوی گفت: حرکت به سمت بستان و دهلاویه جهت بازدید از محل شهادت دکتر چمران، زیارت مزار شهدای هویزه «دانشجویان پیرو خط امام» و مزار شهید علم‌الهدی، پادگان حمید و منطقه عملیاتی طلائیه و بازدید از مناطق بدر و خیبر از جمله برنامه‌های این اردوی معنوی بود.

وی افزود: دانشجویان در طول مسیر بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(ص) در شهر مقدس قم و مقبره دانیال‌نبی در شوش را زیارت کردند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول