اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد طبس:

485 اثر به جشنواره شعر رستاخیز شن‌ها ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، 485 اثر به نخستین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها ارسال شد.

485 اثر به جشنواره شعر رستاخیز شن‌ها ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس، سیدعبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: از تمامی استان‌های کشور آثاری به دبیرخانه جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها ارسال شده است که در مجموع آثار دریافتی شامل 485 اثر از 222 شاعر است که 125 نفر مرد و 97 نفر زن هستند.

وی ادامه داد: استان یزد با 39 اثر بیشترین میزان آثار ارسالی به جشنواره را در بین استان‌های کشور داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس و دبیر اجرایی نخستین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها اضافه کرد: در بین شرکت‌کنندگان، اسامی باران شجاعی کودک هفت ساله اهل تهران و محمدحسین فدایی شاعر 86 ساله و پیشکسوت طبسی هم به چشم می‌خورد.

رحیمی خاطرنشان کرد: نتایج جشنواره پس از داوری آثار از طریق سایت اینترنتی جشنواره به نشانی www.TabasDesert.ir همچنین از طریق ارسال پیامک به شاعران شرکت‌کننده، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از تمامی شاعران و ادب‌دوستان شرکت‌کننده در این جشنواره قدردانی کرد.

قرار است تا در ایام سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، همایشی در طبس برگزار شده و از شاعران برتر جشنواره رستاخیز شن‌ها تقدیر شود و از آثار برگزیده این جشنواره، کتابی با عنوان «رستاخیز شن‌ها» به چاپ برسد.

انتهای پیام/90001/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول