اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان عنوان کرد

‌صدور محکومیت 16.4 میلیارد ‌تومانی تخلفات در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از صدور محکومیت 16 میلیارد و 479 میلیون تومانی تخلفات طی سال جاری خبر داد.

‌صدور محکومیت 16.4 میلیارد ‌تومانی تخلفات در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ارسلان میری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعزیرات حکومتی عهده‌دار رسیدگی، صدور و اجرای احکام است، اظهار داشت: تامین، توزیع و نظارت بر بازار از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف و مراکز بهداشتی است.

وی ابراز داشت: طی 11 ماه گذشته از سال جاری در بخش کالا و خدمات 27 هزار و 959 فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی کرمان داشتیم که 27 هزار و 971 فقره منجر به صدور رأی به مبلغ 129 میلیارد و 650 میلیون و 754 هزار ریال شد.

میری افزود: در بخش بهداشت، دارو و درمان شامل بهداشت محیط، تخلفات داروخانه و پزشکان یک هزار و 474 فقره پرونده وارده داشتیم که تمام آنها به مبلغ 2 میلیارد و 785 میلیون و 596 هزار ریال مختومه شدند.

وی تصریح کرد: از‌ 357 فقره پرونده وارده به تعزیرات حکومتی استان کرمان در بخش قاچاق کالا و ارز‌‌ 392 فقره با محکومیت 31 میلیارد و 311 میلیون و 234 هزار ریال مختومه شده است.

میری با اشاره به صدور رأی محکومیت 164 میلیارد و 798 میلیون و 36 هزار ریالی تعزیرات حکومتی استان کرمان طی سال جاری گفت: طی این مدت 28 پرونده بالای 50 میلیون تومان در تعزیرات حکومتی استان کرمان رسیدگی و 25 فقره آن مختومه شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرونده‌های مهم ما شامل عرضه خارج از شبکه سوخت، احتکار، گرانفروشی، عدم اجرای تعهدات تولیدکنندگان در قبال دریافت ارز بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: همچنین یک محکومیت مربوط به سال قبل در زمینه قاچاق طلا داشتیم که حدود 12 میلیارد ریال محکوم شده و کالا به نفع دولت ضبط شده است.

میری اذعان داشت:‌ 25 پرونده مهم تعزیرات حکومتی که منجر به صدور رأی شده به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 487 میلیون و 891 هزار ریال جریمه نقدی و توقیف و ضبط کالا محکوم شدند.

وی با اشاره به طرح نظارتی ویژه تعزیرات حکومتی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ابراز داشت: این طرح از 15 اسفند ماه جاری آغاز شده و تا 20 فروردین ماه 92 ادامه دارد.

انتهای پیام/80017/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول