اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان‌ عنوان کرد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه 25 اسفند ماه در کوهبنان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در روزهای پایانی سال جاری شاهد برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در کوهبنان هستیم که در نوع خود بی‌نظیر ‌و نخستین تجمع بزرگ ورزشکاران و ورزش دوستان ‌کوهبنان است.

وی ابراز داشت: به منظور هر چه بهتر برگزاری این همایش تا‌کنون چند‌ جلسه با مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان‌، اداره‌ ورزش و جوانان همچنین مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان برگزار شده ‌تا همایش پیاده‌روی به نحو مطلوبی انجام شود‌.

متقی بیان داشت: مقرر شده همایش پیاده‌روی در صبح جمعه 25 اسفند ماه ساعت هفت صبح از میدان شهدا آغاز شود و در ادامه ورزشکاران با پیمودن بلوار شهدا و حضور در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقد‌س با قرائت فاتحه با عبور از خیابان‌های بین‌الحرمین و طالقانی در میدان امام خامنه‌ای تجمع کنند.

وی تصریح کرد:‌ از امروز به مدت چهار روز کار توزیع بلیت در مساجد‌، مغازه‌ها ‌و برخی مکان‌های تأیید شده به همت جوانان ورزشکار و هلال‌احمر در چند نقطه شهر آغاز می‌شود و به منظور احترام به کارمندان ادارات‌، نیروهای نظامی و انتظامی‌ مسئولان ادارات بلیط مورد نیاز کارکنان خود را به صورت یک‌جا از اداره ورزش و جوانان تحویل گرفته و در اختیار علاقمندان قرار دهند‌.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: جایزه ویژه این همایش یک دستگاه خودروی پراید توسط مؤسسه مالی و اعتباری ریحانه گستر مشیز استان کرمان خریداری شده و هم اکنون در مقابل مؤسسه شهرستان در معرض دید عموم قرار دارد.

وی افزود: سرپرستی بانک‌های رفاه کارگران و رسالت استان کرمان در زمینه پرداخت هزینه‌های سفرهای زیارتی عمره مفرده و عتبات عالیات قول مساعد داده‌اند که به نفرات برگزیده این همایش اهدا می‌شود و همچنین اصناف شهرستان‌ نیز برای اهدای جوایز قول مساعد دادند‌.

متقی گفت‌: از صبح امروز تمام‌ ادارات مربوطه به ویژه اداره ورزش و جوانان‌، مخابرات‌ و شهرداری کوهبنان فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند و به منظور رفاه حال حاضران مقرر شد در چند‌ نقطه امکانات حداقل رفاهی فراهم شود.

وی بیان کرد:‌ نظم و امنیت این مراسم‌ توسط نیروی انتظامی‌ و بسیجیان برقرار می‌شود و همچنین آتش‌نشانی‌، اورژانس 115‌، هلال‌احمر در محل همایش آمادگی کامل دارند. 

انتهای پیام/80012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول