اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شاهین شهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مردم همیشه در صحنه و ورزشکار و ورزش دوست شاهین شهر همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در آستانه سال نو و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شاهین شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، صبح امروز در این همایش پیاده روی خانوادگی که از ساعت 8 صبح 11 اسفند که از میدان فاطمی تا پارک انقلاب ادامه داشت بیش از پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد، سالخورده و میان سال حضور داشتند که شور و نشاط خاصی به این همایش داده بود.

در این همایش جوایز ارزنده‌ای از جمله یک دستگاه خودروی سواری، یک‌صد دستگاه دوچرخه و ده‌ها کمک هزینه سفر به مکه مکرمه، عتبات عالیات و مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهداء شد.

در همایش پیاده‌روی خانوادگی در شاهین شهر که همزمان از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد برنامه‌های متنوعی از جمله ورزش‌های باستانی، ورزش‌های بومی محلی و موسیقی در شاهین شهر اجرا شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

امام جمعه شاهین شهر که در این همایش شرکت داشت در جمع مردم ورزشکار شاهین شهر اظهار کرد: با تشکر از فدراسیون ورزش‌های همگانی و دست‌اندرکاران این برنامه با نشاط بر توسعه و گسترش برنامه‌های همگانی خانوادگی تاکید می‌کنم.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان اضافه کرد: آنچه در رابطه با شاهین‌شهر گفته می‌شود ایرانی کوچک است که اقوام گوناگونی را در خود جای داد است.

امام جمعه شاهین شهر در پایان با بیان اینکه بیش از 200 هیئت مذهبی در این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: مردم شاهین شهر در مرا سمی مثل نماز جمعه، عید سعید فطر و قربان باشکوه شرکت می‌کنند.

در حاشیه این مراسم حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به خبرنگار فارس بابیان اینکه نبود ورزشگاه برای جوانان این شهرستان

یک معضل اساسی شده است بیان کرد: تقاضای احداث ورزشگاه 15 هزار نفری شاهین شهر را از وزیر ورزش و جوانان خواستار شده‌ایم.

انتهای پیام/2301/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول