اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس خبر داد

پوشش خبری رزمایش رسانه‌های داخلی و خارجی/ حضور 150 خبرنگار و عکاس

خبرگزاری فارس: سخنگوی رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس استان بوشهر از پوشش خبری این رزمایش توسط رسانه‌های داخلی و خارجی و حضور 150 خبرنگار و عکاس و تصویربردار خبر داد.

پوشش خبری رزمایش رسانه‌های داخلی و خارجی/ حضور 150 خبرنگار و عکاس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مطاف عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 150 خبرنگار، گزارشگر، عکاس و تصویربردار این رزمایش را پوشش خبری می‌دهند، اظهار داشت: شبکه تلویزیونی المنار لبنان، البلادی عراق، سحر و الکوثر، پرس تی وی، مشرق، شبکه‌های صدا و سیمای ملی و استانی، بسیج ای آر، شبکه خبر دانشجو، باشگاه خبرنگاران جوان و

خبرگزاری‌های ایرنا، ایکنا، فارس و مهر از جمله رسانه‌های تصویری و مجازی پوشش‌دهنده این رزمایش هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران، نمایندگی‌های روزنامه‌های سراسری، هفته‌نامه‌های محلی و پایگاه‌های خبری نیز پوشش خبری و تصویری رزمایش 20 هزار نفری در بوشهر را برعهده دارند.

سخنگوی رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش در مدت سه روز برگزاری سریال‌های عملیات تأخیری، هلی برن و ضدهلی برن، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و شهری را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: هم‌اینک استقرار نیروها در محل برگزاری این رزمایش درحال انجام است و عصر امروز نیز نشست‌های توجیهی آغاز می‌شود.

مطاف عنوان کرد: صبح روز پنجشنبه صبحگاه مشترک نیروهای شرکت‌کننده با حضور سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج کشور و دیگر مقام‌های کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: تمرین‌های رزمایشی از عصر روز پنجشنبه آغاز می‌شود و بسیجیان شب جمعه نیز در آیین معنوی دعای کمیل شرکت می‌کنند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: عملیات دفاع از کوی و برزن در پارک شورای بوشهر، عملیات تأخیری در سه کیلومتری محل رزمایش در سه محور، عملیات هلی برن و ضد هلی برن در کنار میدان تیر تیپ پیاده و عملیات امداد و نجات نیز در محله «تنگک» شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

مطاف افزود: دراین رزمایش گردان‌های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، عاشورا، الزهرا و یگان‌هایی از اقشار مختلف بسیج حضور دارند.

وی یادآور شد: در این رزمایش از سلاح‌های سبک و نیمه سنگین خاص نیروهای بسیجی استفاده می‌شود و افزون بر انفجار‌های خاص، بالگرد برای انجام برخی عملیات‌ها به کارگیری خواهد شد.

رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس از تاریخ 25 تا 27 بهمن‌ماه در بخش مرکزی شهرستان بوشهر حد فاصل شهر چغادک تا شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول