اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه:

اختلاف بین شیعه و سنی از ترفندهای دشمن برای تضعیف نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عسلویه گفت: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از ترفندهای دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است.

اختلاف بین شیعه و سنی از ترفندهای دشمن برای تضعیف نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی صبح امروز در نشست مسئولان بسیج عسلویه و سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه با دهیار و اعضای شورای روستای سنی‌نشین سهمو جنوبی اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و با حرکت در مسیر ولایت فقیه شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از ترفندهای دشمن برای تضعیف نظام اسلامی است و همه باید هوشیار باشیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه عسلویه در این نشست از دهیار و اعضای شورا خواست برای فراهم کردن زمینه مناسب برای برنامه‌های فرهنگی در روستا همکاری لازم را انجام دهند.

رفعتی تصریح کرد: این ناحیه آمادگی لازم برای همکاری با اعضای و مردم در تمامی امورات فرهنگی و قرآنی را دارد و امکانات لازم را برای این مهم فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ بسیجی باید در جامعه تلاش کنیم و باید جوانان و نوجوانان را با رشادت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

جانشین سپاه عسلویه نیز در این نشست با بیان نقش قرآن در تربیت جوانان توسط خانواده‌ها یاد آور شد: مؤسسه قرآنی امام علی (ع) این روستا می‌تواند نقش مؤثری در جذب جوانان و خانواده‌ها در امورات تربیتی و فرهنگی داشته باشد.

محمد اسلامی‌نژاد افزود: مؤسسه قرآنی امام علی (ع) روستای سهموی جنوبی تاکنون تعداد زیادی قاری تربیت کرده و امید آن است که با حمایت مسئولان و همکاری مجموعه بسیج شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در تربیت حافظان قرآنی باشیم.

وی اضافه کرد: از مسئولان منطقه عسلویه و مسئولان پارس جنوبی انتظار می‌رود در سطح روستاها فعالیت‌های زیربنایی انجام دهند و شرایط لازم برای رفاه و آسایش مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/2451/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول