اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان:

برای صعود به لیگ برتر ناامید نیستیم/ با دست پر از اهواز باز می‌گردیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان گفت: با نتایجی که در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال رقم خورد، هنوز هم برای رسیدن به لیگ برتر ناامید نیستیم.

برای صعود به لیگ برتر ناامید نیستیم/ با دست پر از اهواز باز می‌گردیم

بهرام یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره باخت هفته گذشته الوند برابر گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: اتفاقات بازی با گل‌گهر سیرجان در ادامه بازی با شاهین بوشهر رقم خورد، ما در بازی با شاهین سه بازیکن و سه تن از کادر فنی خود را از دست دادیم.

وی افزود: می‌توان گفت که این باخت ثمره اتفاقات بازی با شاهین بوشهر بود؛ ولی در کل در بازی با گل گهر سیرجان عملکرد بدی نداشتیم و بازیکنان جایگزین بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل تیم فوتبال الوند همدان درباره صحنه گل، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: به گفته کسانی که در سمت داور کنار خط قرار داشتند، این گل صد در صد آفساید بوده و شاید تیم ما یکبار دیگر از نحوه قضاوت داوران لیگ دسته اول صدمه خورده باشد.

وی با بیان اینکه شرایط بد جوی همدان هم در باخت بی‌تأثیر نبود، ادامه داد: الوند فوتبال خود را بر روی زمین بازی می‌کند، ولی در آن روز وزش باد شدید اجازه بازی کردن در زمین را از بازیکنان ما گرفت که این همان خواسته گل‌گهر سیرجان بود تا به راحتی زیر توپ بزنند.

یدی با بیان اینکه عده‌ای در بازی الوند برابر گل‌گهر سیرجان قصد ضربه زدن به این تیم را داشتند، بیان کرد: در این بازی عده‌ای هوادار با شعارهایی بازیکنان ما را خراب می‌کردند و در بعضی از صحنه‌ها از داور علیه ما پنالتی می‌خواستند یا با شعارهایی به داور مسابقه توهین می‌کردند که این نه خواسته ما بود و خواسته لیدرهای ما که به نظرم از قبل سازمان‌یافته بوده باشد.

وی درباره لطمه خوردن تیم‌های همدانی از داور، این موضوع به دلیل غریب بودن فوتبال همدان در فدراسیون دانست و ادامه داد: ما کسی را نداریم که در فدراسیون از ما حمایت کند.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان ابراز داشت: اگر فوتبال همدان در فدراسیون یک صندلی داشت، شاید وضعیت ما به این جا نمی‌رسید.

وی با اشاره به دلایل استقبال کم از فوتبال در همدان گفت: شاید کمی مردم ما پر توقع شده‌اند و دیگر به دسته اول راضی نمی‌شوند و تنها مکانی که می‌تواند آنها را قانع کند، لیگ برتر باشد.

یدی تصریح کرد: رایگان بودن بازی‌ها هم شاید یکی از دلایل باشد، مردم وقتی می‌بینند فوتبال بی ارزش است و نباید برای آن هزینه کرد استقبالی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: باید گفت در شهرهایی مانند مسجد سلیمان که 20 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید حتی یک نفر هم بدون خرید بلیط وارد ورزشگاه نمی‌شد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال الوند همدان با بیان چهار بازی سخت دیگر داریم، ابراز کرد: الوند هنوز یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است و اگر بتوانیم از این چهار بازی باقی مانده امتیاز لازم را بگیریم قطعاً خواهیم توانست به عنوان تیم اول و یا تیم دوم راهی لیگ برتر شویم.

وی تأکید کرد: هرگز تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌داریم و ناامید نخواهیم شد.

یدی با اشاره به بازی این هفته الوند برابر استقلال اهواز بیان داشت: این تیم خطر سقوط به لیگ دسته دوم را احساس می‌کند و همین موضوع کمی کار ما را دشوار خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای پایان دادن به ناکامی دو بازی گذشته به اهواز می‌رویم و تمام بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده‌اند که با کسب امتیاز کامل وضعیت تیم را در جدول بهبود ببخشند.

گفتنی است، تیم فوتبال الوند همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول جام آزادگان در یک بازی خانگی برابر گل گهر سیرجان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

این نخستین شکست خانگی الوند در لیگ دسته اول بود.

الوند با این شکست 38 امتیازی باقی ماند و پس از هفته‌ها به رتبه سوم جدول سقوط کرد؛ الوندی‌ها همچنان یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر هستند.

این تیم در هفته 23، دوشنبه 21 اسفندماه در اهواز میهمان استقلال است.

انتهای پیام/89018/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول