اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح سپاس صورت گرفت

دیدار با 81 هزار نفر از خانواده شاهد و ایثارگر استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از دیدار و گفت‌وگو با 81 هزار و 432 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر استان در راستای اجرای طرح سپاس (مراجعه خادم به مخدوم) خبر داد.

دیدار با 81 هزار نفر از خانواده شاهد و ایثارگر استان مرکزی

حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح سپاس همان طرح مراجعه خادم به مخدوم است که با هدف ایجاد روش‌های نوین ارتباطی بین منابع انسانی بنیاد، معتمدین معین و سایر دستگاه‌ها‌ با جامعه هدف به صورت برنامه‌ریزی شده و با اجرای مناسب به منظور ایجاد شرایط و زمینه‌های مدیریت بهبود کیفیت خدمات، ارتباط مؤثر و پاسخگو و شناسایی ملموس نیازها و ارزیابی خدمات در راستای افزایش و رضایت‌مندی قشر معزز ایثارگران صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر بیش از 81 هزار و 432 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر استان تحت طرح سپاس قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: این طرح با هدف تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، شناسایی و رفع مشکلات ایثارگران، تقویت و گسترش روند مراجعه خادم به مخدوم و کاهش مراجعات حضوری، شناسایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت ایثارگران و بسترسازی لازم برای توسعه ارتباط و تعامل سازمان و دستگاه‌های اجرایی با ایثارگران در طول سال انجام می‌شود.

هنرمند گفت: همچنین این نهاد در راستای انجام وظایف خود بیش از یک‌هزار و 663 مورد سرکشی به منازل و عیادت از جامعه هدف داشته است.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول