اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

هلال احمر اصفهان مردمی‌ترین نهاد دولتی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل جذب مشارکت‌ها فکری، مالی و مهارت‌های مردمی به عنوان مردمی‌ترین نهاد دولتی شناسایی شده است.

هلال احمر اصفهان مردمی‌ترین نهاد دولتی است

محسن مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با نگاهی کوتاه به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان این جمعیت را مردمی‌ترین نهاد دولتی دانست و اظهار کرد: در سال 91 با تلاش و همت والای کارکنان این جمعیت و مردمی که همیشه در کنار آنها بوده‌اند، سعی بر ارائه خدماتی در خور مردم استان و کشور عزیزمان داشته‌ایم.

وی با اشاره‌ به اینکه این فعالیت‌ها فراتر از مرزها است، تصریح کرد: علاوه بر آمادگی کامل در زمان وقوع حوادث در داخل و در خارج از کشور سعی در تربیت نیروهای امدادگر و نجاتگر داشته‌ایم و موید این گفته نیز برگزاری دومین دوره آموزشی RDRT (امداد نجات منطقه‌ای فدراسیون در سطح منطقه) در استان اصفهان است که در آن از 17 کشور جهانی پذیرایی و آموزش‌هایی در سطح بین‌المللی داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان حضور موفقیت‌آمیز در زمینه امدادی، فرهنگی و داوطلبان در زلزله آذربایجان شرقی و کمک‌های مردمی به این زلزله‌زدگان و مردم سومالی را از جمله فعالیت‌های امسال هلال احمر اصفهان دانست.

وی به دیگر فعالیت‌های این جمعیت اشاره و بیان کرد: اعزام سه کاروان سلامت و نیکوکاری به مناطق محروم استان از جمله پشت کوه فریدونشهر، سمیرم و خور و بیابانک که شامل خدمات پزشکی، فرهنگی، آموزشی می‌شد در مدت یک سال از دیگر خدمات داوطلبان، جوانان و امدادگران و خیران این جمعیت است.

مؤمنی ادامه داد: میزبانی بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر برگ زرین دیگری است که به نام اصفهان رقم خورد.

وی کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده در قالب طرح فرشتگان رحمت را نام برد و گفت: هر سال در آستانه عید نوروز توسط خیرین و نیکوکاران داوطلب این کمک‌ها در قالب بسته‌های نوروزی در بین محرومان توزیع تا گل لبخند را بر لبان آنها بنشاند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خدمت به مردم و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان را محدود به این موارد ندانست و تأکید کرد: برای سال 92 برنامه‌های بسیاری را در دست داریم که آغاز آن نیز اجرای طرح نوروزی در استان و حضور 680 نفر در این طرح و استقرار 35 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این ایام است.

وی تقویت و توسعه فرهنگ خود امدادی در ایجاد جامعه‌ای آماده را شعار و سرلوحه سال 92 دانست و یادآور کرد: کسب مجوز از دانشگاه علوم پزشکی جهت راه‌اندازی 3 درمانگاه و کلینیک شبانه‌روزی در آینده‌ای، نزدیک تبدیل هفت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سیار به ثابت و افتتاح هفت پایگاه جدید از جمله برنامه‌های در دست اقدام برای سال آینده است.

انتهای پیام/63007/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول