اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

هلال‌احمر کردستان به بالگرد امداد هوایی تجهیز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: یک فروند بالگرد امداد هوایی به هلال‌احمر اختصاص یافته که به محض آماده‌سازی آشیانه به تجهیزات جمعیت هلال احمر اضافه می‌شود.

هلال‌احمر کردستان به بالگرد امداد هوایی تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در سنندج با بیان اینکه مردم قدرشناس کردستان لایق بهترین خدمات از سوی مسئولین نظام هستند، اظهار کرد: تلاش برای خدمت بی‌منت در استان از تاکیدات ما به مسئولان است.

استاندار کردستان تصریح کرد: به کارگیری نیروهای بومی به ویژه خانواده معظم شهدا در پست‌های مدیریتی استان ضمن ارتقا سطح خدمات‌رسانی به مردم، موجب افزایش روحیه شادی و نشاط در سطح جامعه شده است.

شهبازی تخصص و توانمندی را مهمترین ویژگی‌ مدیران بومی در استان عنوان کرد و گفت: استفاده از افراد توانمند و بومی در پست‌های مدیریتی استان در اولویت مسئولان ارشد کردستان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور نیروهای جوان بومی موجب پویایی و تقویت بیشتر فعالیت‌ها و ارائه خدمات کیفی، مطلوب و در شأن مردم استان شده است.

استاندار کردستان در ادامه خدمات جمعیت هلال احمر در استان به ویژه در مواقع بحرانی را قابل تقدیر دانست و افزود: امدادگران ایثارگران گمنامی هستند که برای نجات جان هم‌نوعان خود در سخت‌ترین شرایط آماده هستند.

شهبازی بیان داشت: داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر بدون هیچ چشم‌داشتی در همه رخدادها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایثارگرانه حضور پیدا می کنند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ارتقا سطح تجهیزات و توانایی نیروهای هلال‌احمر را ضروری دانست و گفت: تامین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هلال‌احمر استان با توجه به کوهستانی بودن و شرایط سخت آن در فصل زمستان، باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو اصلی شورای عالی جمعیت هلال احمر کردستان‌ نیاز استان به یک بالگرد امداد هوایی را ضروری خواند و گفت:‌ مسئولین مرکزی جمعیت در سفر به استان قول تامین بالگرد را داده‌اند که به محض آماده‌سازی آشیانه، بالگرد به مجموعه تجهیزات هلال‌احمر افزوده می‌شود.

وی در پایان از خدابنده‌لو مدیرعامل جدید هلال‌احمر کردستان به عنوان یکی از مدیران موفق در حوزه مسئولیتش نام برد و گفت: حضور وی در جایگاه مدیریتی هلال‌احمر استان می‌تواند زمینه تحولات بسیار خوبی باشد.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول