اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی جمعیت هلال احمر صورت گرفت

بهره‌برداری از ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر قیروکارزین

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر و معاون امداد و نجات این جمعیت در فارس ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر قیروکارزین به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز با حضور محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، علیرضا حکمت معاون امداد و نجات و عیسی صالحی معاون عمرانی این جمعیت در فارس و همچنین مسئولان محلی این شهرستان ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال احمر قیروکارزین به بهره‌برداری رسید.

علیرضا حکمت در حاشیه بهره‌برداری از این ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: کار احداث این ساختمان از سال 88 آغاز شده و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و زیربنای 650 متر مربع در دو طبقه و در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع احداث شده است.

وی با بیان این که در استان فارس با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته و حادثه‌خیز بودن هر شهرستان تجهیزات و امکانات به آن اختصاص می‌یابد اضافه کرد: قیروکارزین با پیشینه حوادث از این امر مستثنی نیست و نخستین اولویت راه‌اندازی پایگاه بین‌شهری مبارک آباد در مسیر قیروکارزین به جهرم است که مقدمات کار صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس با بیان این که در سه ماه نخست سال آینده با ایجاد پست موقت تا راه‌اندازی ساختمان خدمات‌رسانی‌های لازم به صورت 24 ساعته صورت می‌گیرد ادامه داد: قیروکارزین نیز همگام با سایر شعب جمعیت هلال احمر در ایام نوروز خدمات‌رسانی‌های لازم را به هم‌وطنان ارائه می‌دهد.

حکمت با اشاره به این موضوع که باید امدادگران این شهرستان افزایش یابند ابراز داشت: فعالیت‌های لازم آموزشی برای تربیت امدادگران و نجات‌گران در این شهرستان در دستور کار قرار دارد تا نیروی انسانی لازم با همت جوانان‌ آن فراهم شده و به تناسب تجهیزات نیز به قیروکارزین اختصاص یابد.

این مقام مسئول جمعیت هلال احمر را متعلق به داوطلبان آن دانست و خاطرنشان کرد: داوطلبان مالکان اصلی این جمعیت هستند و مردم و ادارات و ارگان‌ها و به ویژه ادارات عضو کمیته حوادث غیرمترقبه ضروری است برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب با توجه به ماهیت داوطلبی جمعیت با آن تعامل مطلوبی داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس در پایان با اشاره به این که قیروکارزین با توجه به محدودیت امکانات عملکرد مطلوبی داشته است افزود: مهم این است که در آینده با توجه به حادثه‌خیزی این شهرستان این جمعیت آماده و به روز باشد و با توجه به این که نقاط حادثه‌خیز رصد شده در اولویت‌های بعدی برای سایر جاده‌ها، پایگاه‌ها و گشت‌های سیار اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول