اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره جهاد کشاورزی فارسان:

195 طرح کشاورزی در فارسان به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: مدیر اداره جهاد کشاورزی فارسان از تصویب 195 طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

195 طرح کشاورزی در فارسان به تصویب رسید

ابراهیم شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با برگزاری 27 جلسه کارگروه توسعه کشاورزی در این شهرستان افزون بر 195 طرح توسعه کشاورزی به تصویب رسیده است.

وی افزود: تخصیص آب، ساخت استخر، ذخیره آب و امور فنی زیربنایی، احداث و توسعه باغات، پرورش قارچ تکمه‌ای، تجهیز کلینیک گیاه پزشکی، تسهیلات سرمایه در گردش، طرح کاشت گندم و جو از جمله طرح‌های‌ کشاورزی به تصویب رسیده در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان به‌ شمار می‎رود.

شیرانی خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه کشاورزی به تصویب رسیده در این شهرستان تاکنون افزون بر 25 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی فارسان در ادامه از توزیع 50 هزار اصله نهال در بین متقاضیان این شهرستان خبر داد و گفت: این نهال‌ها در مدیریت جهاد کشاورزی فارسان ضدعفونی شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به درخت و حفظ جنگل مورد تاکید اسلام و قرآن است، ادامه داد: امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش مهم‌تری در زندگی بشر ایفا می‎کنند، از سویی مقدمات پیشرفت بیشتر صنعت و فناوری را سبب می‎شوند.

شیرانی با تأکید بر اینکه درختکاری نقش مهمی در تامین سلامت اعضای جامعه ایفا می‌کند، گفت: درخت و درختکاری راه‌حلی مناسب برای مبارزه با آلودگی‌های شهری به شمار می‎آید، با کاشت درختان سازگار با وضعیت جوی شهر و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی خشک و کم‌باران در اغلب مناطق کشور می‌توان محیط زیست را لطیف و با طراوت کرد.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول