اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان ‌رضوی:

15 درصد دانش‌آموزان خراسان ‌رضوی نیازمند کمک مالی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: 10 تا 15 درصد دانش‌آموزان خراسان ‌رضوی نیاز به کمک‌های مالی دارند که باید کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته باشند.

15 درصد دانش‌آموزان خراسان ‌رضوی نیازمند کمک مالی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدتقی فخریان ظهر امروز در مراسم جشن نیکوکاری در سالن ورزشی تبادگان اظهار کرد: از ابتدای دهه مبارک فجر تاکنون 30 هزار لباس اهدایی شامل کفش، پیراهن، شلوار، مانتو، کفش و چادر در بین دانش‌‌آموزان خراسان‌رضوی توزیع شده است.

وی ادامه داد: این هدایا برای دختران و پسران مقطع راهنمایی و ابتدایی در نظر گرفته شده است.

فخریان افزود: دانش‌آموزان بی‌بضاعت از طریق آموزش و پرورش استان شناخته می‌شوند و دعوتنامه‌ای به آنها داده می‌شود تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را به صورت دلخواه در هر سایز و رنگ انتخاب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: کمک‌ به دانش‌آموزان محروم مستقیما از دفتر مقام معظم رهبری به مناطق مختلف فرستاده می‌شود.

فخریان یادآور شد: علاوه بر کمک مقام معظم رهبری انسان‌های خیر نیز برای کمک به دانش‌آموزان محروم آموزش و پرورش را یاری می‌کنند.

وی بیان داشت: توزیع کمک‌های ارسال شده از 12 اسفند ماه آغاز شده و تا 22 اسفند نیز ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: آموزش و پرورش هر سال سعی می‌کند تا کمک‌های رسیده را قبل از تعطیلات نوروز به دست مردم برساند.

وی تاکید کرد: 10 تا 15 درصد دانش‌آموزان خراسان‌رضوی نیاز به کمک‌های مالی دارند که باید کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته باشند.

فخریان تصریح کرد: همزمان با مشهد کمک‌های ارسالی در چهار شهرستان دیگر خراسان‌رضوی نیز توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته حدود یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی از طرف مردم در جشن نیکوکاری بود که پیش‌بینی شده در سال 92 این رقم به 2 میلیارد تومان برسد.

فخریان در ارتباط با نگاه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان مناطق محروم گفت: مقام معظم رهبری هر سال نگاه ویژه‌ای به بچه‌های دانش‌آموز نیازمند دارند.

انتهای پیام/70001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول