اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان خبر داد

فعالیت ایستگاه توزیع نهال رایگان در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: به مناسبت هفته درختکاری، ایستگاه توزیع نهال رایگان در زاهدان فعال می‌شود.

فعالیت ایستگاه توزیع نهال رایگان در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حامد صفت‌گل صبح امروز در جلسه‌ای به منظور هفته درختکاری در زاهدان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته درختکاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز بر اساس رسالتی که به عهده دارد طبق سال‌های گذشته در زمینه کاشت و توزیع نهال در هفته درختکاری اقدام خواهد کرد.

 وی افزود: مشارکت مردم و استفاده از نقش بسزای آنان در برنامه درختکاری بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان ادامه داد: چنانچه این موضوع به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات کنونی برطرف خواهد شد.

 صفت‌گل از انجام مراسم درختکاری با مشارکت مردم خبر داد و گفت: قرار است مراسم نمادین و برنامه محوری درختکاری با همکاری و مشارکت شهروندان و اهالی محل و هیئت امنای مسجد قدس واقع در خیابان شریعتی شمالی زاهدان انجام شود.

 وی با اشاره به امور انجام شده در ارتباط با استقبال از بهار و هفته درختکاری بیان داشت: تاکنون 11 هزار و 700 متر مربع چمن کاری، 4 هزار و 500 اصله درخت و 60 هزار گلدان گل در سطح شهر کاشته شده که این روند همچنان تا فرا رسیدن بهار ادامه دارد.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، ایستگاه توزیع نهال رایگان در دو موقعیت پارک فرهنگیان و پارک شادی‌ها روز 20 اسفند جاری فعال خواهند بود.

 انتهای پیام/75002/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول