اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مشارکت مردم در انجام موفق مأموریت‌های پلیس بسیار تأثیرگذار است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: مشارکت مردم در انجام موفق مأموریت‌های پلیس بسیار تأثیرگذار است.

مشارکت مردم در انجام موفق مأموریت‌های پلیس بسیار تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان عصر امروز در مراسم افتتاح دو کلانتری در فردیس و دهقان ویلای کرج اظهار داشت: مشارکت و تعامل مردم با پلیس سبب موفقیت‌های پی در پی این نیرو در انجام مأموریت‌های خود شده است.

وی ادامه داد: این تعامل و مشارکت همچنان باید ارتقا یابد تا شاهد موفقیت‌های بیش از پیش پلیس باشیم.

این مسئول با بیان اینکه پلیس با تعامل با مردم در جلب اعتماد شهروندان گامی موثر برداشته است افزود: مردم به ایجاد امنیت پایدار از سوی پلیس اطمینان کامل دارند و مطمئن هستند که پلیس مقتدرانه در برابر ناامن‌کنندگان و مخلان آسایش ایستادگی کرده و امنیت پایدار را به وجود خواهد آورد.

عربیان تأکید کرد: این مهم برای مسئولان ثابت شده است که هر کجا حضور مردم به چشم بخورد نتایج مثبتی حاصل می‌شود لذا مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف نشان داده است که همواره حافظ امنیت و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو کلانتری شاهد خدمات‌رسانی‌های بیشتر پلیس به مردم در این مناطق خواهیم بود.

استاندار البرز تأکید کرد: با توجه به اینکه استان البرز استانی مهاجرپذیر است لذا باید تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و همچنین ارائه خدمات به مردم اندیشیده شود.

عربیان در ادامه سخنان خود بر ضرورت کاهش جرایم در استان تأکید کرد و افزود: باید تدابیر و برنامه‌های اساسی به منظور کاهش جرایم در این استان اندیشیده شود و کمتر شاهد جرم در این استان باشیم.

وی با بیان اینکه ایجاد کلانتری‌ها از مطالبات و خواسته به حق مردم است گفت: برای اینکه بتوانیم با متخلفان برخورد داشته باشیم باید تعداد کلانتری‌ها و نیروهای انسانی در این بخش را افزایش دهیم تا متخلفان دیگر جرأت کوچکترین تخلفی را نداشته باشند و زودتر به سمت امنیت پایدار پیش برویم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به ناکام ماندن دشمن در بحث امنیت کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با توطئه‌های مختلف در نظر داشت تا امنیت در کشور را دچار خدشه کند اما ملت و مسئولان آگاه این دسیسه دشمنان را نیز شناسایی کردند و نقشه‌های آنان را به خودشان بازگرداندند.

عربیان متذکر شد: اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در تمام زمینه‌ها سبب خواهد شد تا دشمنان هرگز نتوانند به توطئه‌های شوم خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه سخنان خود روند ارتقای امنیت در استان البرز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به مهاجرپذیر بودن این استان و روند افزایش جمعیت اما اجرای برنامه‌ها و تمهیدات امنیتی سبب شده است که این استان روند مطلوبی را در زمینه ارتقای امنیت داشته باشد.

وی ادامه داد: ایجاد و راه‌اندازی این کلانتری‌ها در سفرهای رئیس‌جمهور به این استان مصوب شد که از 16 کلانتری مصوب شده در این سفرها هم‌اکنون 10 کلانتری به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است کلانتری 47 شهرک طالقانی در فردیس کرج با مساحت 2 هزار مترمربع و 70 نیرو از امروز کار خود را رسماًًً آغاز کرد.

همچنین کلانتری 46 دهقان ویلا نیز با مساحت یک‌هزار و 896 متر و 80 نیرو مجهز به کلیه سیستم‌های امنیتی، مخابراتی، موتورسیکلت، پارکینگ و... امروز راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/2302/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول