اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی مقابل حریفان؛

والیبالیست‌های آملی قهرمان مسابقات دانشجویی کشور شدند

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی مقام نخست مسابقات والیبال دانشجویان منطقه سه کشور را از آن خود کردند.

والیبالیست‌های آملی قهرمان مسابقات دانشجویی کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، والیبالیست‌های آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی مقام نخست مسابقات والیبال دانشجویان منطقه سه کشور را از آن خود کردند.

رقابت‌های والیبال دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه سه کشور به مدت سه روز در سالن والیبال دانشکده تربیت بدنی آیت‌الله آملی دنبال شد که در آن پنج تیم از شهرهای ساری، قائمشهر، چالوس، آمل و تنکابن و آمل با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات که به صورت دوره‌ای پیگیری شد والیبالیست‌های آموزشکده سما این دانشگاه با غلبه بر رقبای خود به رتبه نخست دست یافتند.

این مسابقات با هدف انتخاب تیم قهرمان و اعزام آن به المپیاد بزرگ دانشجویان سما سراسر کشور برگزار شد که پس از شهرستان آمل که به مقام نخست دست پیدا کرد، دانشجویان بابل و قائمشهر نیز به ترتیب به جایگاه دوم و سوم بسنده کردند.

انتهای پیام/86012/ت10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول