اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پلیس فتا خراسان رضوی:

عامل ارسال ایمیل‌های تهدید‌آمیز در مشهد دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: عامل ارسال ایمیل‌های تهدید آمیز به یک شهروند در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

عامل ارسال ایمیل‌های تهدید‌آمیز در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید محسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره شکوائیه به دادخواهی فردی با هویت معلوم مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدید آمیز به قصد اخاذی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان‌رضوی افزود: کارشناسان این پلیس با تحقیقات از شاکی و پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، مزاحم اینترنتی را که قصد داشت با بهره جستن از ویژگی‌های فضای مجازی هویت واقعی خود را پنهان نگه دارد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مشهد دستگیر کردند.

عرفانی با اعلام اینکه این متهم قبلا در شرکت شاکی پرونده مشغول به کار بوده و به دلیل اختلافی که مابین ‌آن‌ها به وجود آمده از شرکت اخراج شده بود، اظهار کرد: این متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد با ارسال ایمیل‌های تهدید آمیز به کارفرمای سابق خود، قصد اخاذی و انتقام جویی داشته است.

رییس پلیس فتا خراسان‌رضوی عنوان کرد: تهدید و مزاحمت برای اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق فضای تولید و تبادل اطلاعات جزو مصادیق محتوای مجرمانه و موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه‌ای بوده و قانونگذار طبق قانون مجازات اسلامی برای متخلفان اینگونه جرایم مجازات حبس در نظر گرفته است، بنابراین از شهروندان انتظار داریم در صورت بروز چنین مشکلاتی با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان محل سکونت خود مجرم یا مجرمان را تحت تعقیب قضایی قرار دهند.

60کیلوگرم مواد افیونی کشف شد

محمد امیری، فرمانده انتظامی نیشابور در ادامه اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش جلگه نیشابور 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی بخش جلگه در هنگام گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی نیشابور به یک دستگاه خودرو پژو که با سرعت زیاد در حرکت بود مشکوک و به وی دستور ایست دادند که خودرو بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داده و قصد فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: ماموران با متواری شدن خودرو ضمن تعقیب خودرو، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و طرح مهار توسط یگان‌های عملیاتی در محورهای مواصلاتی نیشابور به اجرا درآمد.

امیری خاطرنشان کرد: اکیپ گشت ماموران بخش میان جلگه در نهایت خودرو پژو را پس از 15 کیلومتر تعقیب و گریز با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح متوقف کرده و در بازرسی از آن مقدار 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه خودرو قاچاقچیان توقیف شد و دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/70018/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول